echo 4 weken en 3 dagen.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by made, Jan 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. made

made Bekend lid

Jan 5, 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Afgelopen maandag ben ik in het ziekenhuis geweest voor een echo om te kijken of mijn cyste al weg was.
    Gelukkig is de cyste weg, alleen qua zwangerschap konden ze niet meer zien dan verdikt baarmoederslijmvlies...ik was op dat moment 4 weken en 3 dagen, nu ben ik erg bang dat het niet goed is omdat er verder nog niets te zien was.
    Nu hoor ik van sommige mensen dat dat niet meer dan normaal is op die termijn en sommige mensen zeggen dat er dan wel in ieder geval een vruchtzakje te zien zou moeten zijn.
    Wat is nu waar....moet ik rekening houden met slecht nieuws of is er nog helemaal niets aan de hand.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi made,

Er is nog niets aan de hand! Maar het blijft spannend tot de volgende echo! Vertrouw op je lijf!

Imke

3. made

made Bekend lid

Jan 5, 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    bedankt voor de snelle reactie....ik ga maar van het positieve uit en dat is dat alles goed gaat met dit aankomende wondertje....heb er al 1 gezond op de wereld gezet en geen reden om nu anders te denken.
    Wordt vervolgd....

Share This Page