bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by tweety, Oct 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb net op de wc een prop bloed verloren van ongeveer 1 cm en met vegen ook bloed op wc papier is dit de bekende bloedprop? heb ook krampen in mijn buik en pijn in onderrug?

2. Japke

Japke Bekend lid

Feb 1, 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Tweety,

Mocht je helder rood bloedverlies, ter vergelijking met een menstruatie, dan moet je eventjes bellen met je verloskundige. En zo en zo als je ongerust bent mag je altijd bellen om te overleggen.

Mocht je een klein beetje bloed met wat slijm verliezen dan is het waarschijnlijk de slijmprop. Dit zegt niet zoveel over het moment van bevallen, het kan een paar dagen maar ook nog enkele weken duren. Het is natuurlijk wel gunstig dat het wat rommelt, dan doet het toch wat. Het is dus een goede voorbereiding op jullie bevalling.

Succes met de bevalling,
    groetjes,
    japke

3. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    het is niet echt bloedverlies het was een propje?stolsel van ongeveer 1 cm doorsnede en ben net weer naar de wc geweest en heb verder geen bloedverlies meer bij het vegen was het wel te vergelijken met menstruatie achtig bloed. verder rommeld het behoorlijk heb harde buiken en krampen vanaf een uur of 5 aardig wat gehad denk zo elk kwartier ofzo. ik kan niet in bed liggen lijkt wel erger te worden dan voor mijn gevoel.

4. Japke

Japke Bekend lid

Feb 1, 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Tweety,

Misschien ga je toch wel bevallen vandaag. Voor een echte geruststelling en hoe nu verder, moet je toch eventjes de verloskundige bellen. Zij kan het dan ook meer en beter uitvragen en je echt een duidelijk advies geven.

Succes,
    groetjes,
    Japke

5. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    bedankt voor je antwoorden zo vroeg op de morgen ik ga zo even onder de douch en zal even met mijn vk gaan bellen.

Share This Page