Hallo meiden! Ik heb een vraagje, Gister dacht ik dat me ovu test posi was.. maar vandaag knalt het streepje er echt af.. dus mishcien 2 dagen een posi ovu test? Maar wat mijn vraag is: heb ik dan vandaag mn ei? Omdat hij gister ook posi was of???? Ik snap het ff niet meer haha! Bedankt alvast! Liefs
Is ie vandaag misschien nog iets donkerder dan die van gisteren? In ieder geval zou je ei nu binnen 24-48 uur moeten komen. Aan de klus dus!
ze zeggen altijd na je eerste posi test springt je eitje binnen 24 -48 uur.. dat je nu een knal posi test hebt dus ik neem aan donkerder dan gister komt omdat hier meer de sprong in zicht komt doe meer LH hormoon er vrij komt dus hoe positieve je test.., je zal je sprong vandaag of morgen hebben.. dus goed klussen!!
ooh tnx meiden! Hij is vandaag indd een stuk donkerder dan gister! Dus aan de klus vandaag haha!! bedankt!
ik snap er nu dus niks meer van,, gisteren en eergisteren,had ik een 2e streep licht maar iets donkerder als daarvoor, en nu vandaag bijna geen streep meer! ik snap het gewoon niet,,
nee nooit geweest, nu nog niet ,,vanmorgen weer niks,weer veel llichter wat denken jullie ,komt mn eitje nog?