hallo... ik heb even een vraagje ik schaam me wel een beetje ik en me vriend willen graag een kindje maar wat is een inesteldag??? en ik heb gehoord dat je om de dag moet vrijen klopt dat groetjess sofie
hoi hoi innesteling moet je gewoon ff googelen, maar dat is niet echt heel belangrijk (vind ik)De bevruchte eicel glijdt dan de baarmoeder binnen, en gaat opzoek naar een plaatsje om zich te nestelen. maar dan ben je dus al zwanger.. dit gebeurt tussen je eisprong en je nod (niet ongestldheidsdag) In je vruchtbaarste week rond je eisprong kun je het t beste om de dag doen dus 3 dagen in de week.. kun je ook gewoon googelen hoor wanner dat is en ook op deze site kun je je eisprong uitrekenen.. succes!
http://home.planet.nl/~gruit037/tamara/innesteling.htm heb even voor je op google gekeken en hier staat volgens mij heel duidelijk wat innesteling is en wat er gebeurt je kan hier ook zien wat er in je baarmoeder allemaal gebeurt en hoe het kindje groeit tot het geboren word. Misschien dat je daar wat extra informatie kunt vinden. Om de dag vrijen dat kan wel kloppen dat lees ik ook vaker op het forum maar om de dag is meer omdat je dan elke keer verse zaadjes hebt sperma blijft geloof ik 2dagen in je lichaam maar pin me er niet op vast zekerweten doe ik dat niet... Succes met zwanger worden.