Een vraagje hier: Ik lees hier altijd veel verhalen over terug lopend sperma.. maar ik vraag me af of dat altijd het geval is?? Ik heb hier namelijk nooit last van... als mijn vriend in mij klaar komt.. loopt er nooit wat uit.. Nu zei mijn vriend laatst dat hij inderdaad niet zo heel veel loost... Is dat erg????
Ik weet niet of het erg is. Bij mij lekt het altijd wel . Misschien een zaadonderzoek laten doen? Dan weet je het zeker!
he dat is een goeie vraag! ik loop zelf in het ziekenhuis, ben na 14 rondes nog steeds niet zwanger wij hebben een zaad onderzoek gehad en die was goed alleen mij vriend had ook weinig sperma dus nu moeten we nog een keer zijn zaad inleveren en dan horen wij de uitslag je zou er volgens mij gewoon zwanger van kunnen raken hoor!!
Nou mijn vriend heeft al een kindje.. dus opzich ga ik er vanuit dat zijn zaad wel ok is, maar omdat ik altijd die verhalen hier lees.. dacht ik waarom heb ik dat eigenlijk nooit!! Niet erg hoor trouwens... want dat lekken lijkt me niets!!
Ik heb trouwens wel eens dat als ik na die tijd ga plassen... ik wat slijm heb, maar dat is eigenlijk alles...
okee nee dan zou ik niet weten hoe dat kan, wel heel fijn heb je daar in iederegeval geen last van toch??
Het gaat om de hoeveelheid zaadjes die erin zitten, en niet om de hoeveelheid vocht. Het kan dus best zijn dat er in zijn kleine 'kwakje' heel veel zaadjes zitten. Ik zou me geen zorgen maken hoor, zeker niet als hij al een kind heeft. Het is niet noodzakelijk dat je altijd last hebt van uitlopend sperma ofzo.
Hey! Misschien komt dat omdat jullie vaker dan gemiddeld sex hebben!?...Tenminste als wij het heel vaak doen, word het steeds minder...maar als we het soms 3 dgn niet gedaan hebben, lijken er wel liters uit te komen HAHAHA... Succes in elk geval!!! liefs
het gaat niet zo zeer om de hoeveelheid maar om de kwaliteit! Hij kan een kopje vol brengen maar als er dan maar 3 zwemmers in zitten heb je er nog niet veel aan. Is het een theelepeltje maar wel allemaal zwemmers dan kan je daar wel wat mee!! Succes!
Pfff kan me voorstellen dat je daar over in zit!! Mijn man heeft ook niet altijd n groot kwakkie en maak me daar ook geregeld zorgen over! Maar dit topic brengt weer wat gerustelling!