Even een vraagje: Wanneer moet de baby ingedaald zijn bij een eerste zwangerschap? Ik heb van mijn VK begrepen dat dit met ongeveer 38 weken zou moeten zijn bij de eerste? Maar op internet lees ik weer dat dat niet hoeft en dat het ook pas tijdens de bevalling zou kunnen? Wat is nu waar? En stel mijn kleintje is idd nog niet ingedaald bij 38 weken, moet ik me dan ongerust maken?? Ik heb overigens wel het idee dat ze het steeds probeert (eigenlijk doet ze dat al weken) maar ook steeds weer terug schiet alsof er te weinig ruimte is ofzo..... Morgen heb ik een groeiecho omdat mijn buik te groot zou zijn, kunnen ze daar eventueel ook op zien of er mogelijk een reden is waarom de kleine niet indaalt of kunnen ze dat niet zien? Al hoop ik dat ze morgen misschien toch is ingedaald Alvast Bedankt voor je reactie!
hoi, als er een reden is waarom ze niet indaalt dan kun je dat morgen op die echo zien ja. Maar meestal is er geen reden. Dan daalt het kindje in tijdens de weeën. Je hoeft je geen zorgen te maken. Mirjam