vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door patriciaax3, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    hoi allemaal,

ik heb even een korte vraag. is het mogelijk dat met 20 weken zwangerschap je baby op de 1 of andere manier tegen je nieren aanligt/aandrukt? of is het daar nog iets te vroeg voor?
    ik heb daar namelijk steeds pijn, maar mijn urine is bij elke controle schoon. ;)

groetjes

2. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    niemand? :)

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    kan. Hoeft ook niks t emaken te hebben met schone urine maar ik zou t even aangeven bij de vk.
    Als je kindje nl teveel op je nieren ligt kan er iets afknellen en kun je nierstuwing krijgen dat is heel erg pijnlijk.

Pijn aan de nieren kan ook betekenen dat je te weinig drinkt

4. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik weet niet precies waar ik pijn in me nieren moet voelen..maar is het niet ook de plek van je banden? bandenpijn zeg maar...(ik gok maar wat)

5. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Als je pijn in je nieren hebt, heb je meestal pijn in je onderrug? Is dat bij jou zo? Anders is het (waarschijnlijk) wat anders, maar ben natuurlijk ook niet medisch onderlegt ;). Weet wel dat ik een doorgeschoten blaasontsteking heb gehad (niet tijdens zwangerschap) en die veroorzaakte pijn in de nieren (in onderrug).

6. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    Ja, in mn zij en in mn onderrug. blaasontsteking heb ik niet.. nierbekontstekingen heb ik ook regelmatig gehad maar dit voelt toch ook weer anders.. ik zal het bij de volgende controle eens navragen bij de vk ;)

bedankt voor de reacties tot nu toe!

Deel Deze Pagina