Wie heeft er voor z'n NOD getest en testte negatief om vervolgens na de NOD wel positief te testen. Tis mn eerste poll ooit, dus ik hoop dat het lukt [-o<
haha, die Nies....... nog steeds zo onzeker meis? ik ga hard duimen hoor! Helaas kan ik niet meestemmen. Heb nog geen posi zwangerschapstest in handen gehad....
Heeeeee Ing, moppie ( klinkt zo leuk )! Ja ik dacht ik gooi dr eens een poll tegenaan. Ik zie aan heel veel meiden dat ze te vroeg testen en dan onzeker zijn omdat ze misschien te vroeg getest hebben. Waaronder ik inderdaad Jammer genoeg heb je nog geen posi test maar ik voel aan mn water dat dat niet lang meer duurt Ing! Ik duim voor je wijffie! Dikke knuf, Nies
spannend meid, ik kan je niet helpen omdat ik afgelopen keer verschillende testen heb gedaan en ik zowel positieve (zie album) als negatieve testen heb gehad waaronder een negatief bloedonderzoek... hoop voor je dat je een positieve test in handen krijgt meid heel veel succes
Hoi Linda, Afgelopen zaterdag...dus 3 dagen voor NOD....vooralsnog is er nog niets te bekennen. Afwachten dus maar...ik heb een lekkere griep te pakken dus misschien blijft het daardoor ook wel weg. Maar eens kijken wat er vandaag gebeurd... Liefs Nies
Hoi Smoek, Ja ik weet het van al jouw posi testen, niet te geloven. Ik was er van overtuigt dat je zwanger was. Verdorie 3 positieve testen en dan toch niet zwanger... Eigenlijk onmenselijk! Dikke knuf, Nies
Hallo hallo, Ik testte voor mn NOD negatief, een dag na mn NOD ook en pas 4 dagen na mn NOD positief! Er is dus weinig over te zeggen, maar ik zou echt wachten tot na je NOD. Scheelt je echt geld! Liefs, Duveldraakje
Hoi Nies, Ik ga heel hard duimen hoor voor je ( en ook voor de rest) ik draai behoorlijk wat overuren liefs kyra
Hahaha, dank je Kyra!....Jij hebt vast eelt op je duimen!...Lief van je! En Duveldraakje...het kan dus wel he...je hoort het toch best vaak, natuurlijk hoop ik dat ik ook te vroeg getest heb, ik wacht nog even een paar daagjes af, want idd...het kost klauwen met geld
IK heb het gehad met mijn 1e zwangerschap en ik weet heeeeeeeeeeeel zeker dat ik zwanger was, kreeg daarvan vroeg een miskraam en toen was het hcg bij mij ook heel snel weg. Maar een vk zei pas tegen mij. een test kan nooit positief worden als je niet zwanger bent of bent geweest. En ik zag een matcare midstream test,. Deze zijn zowiezo al heeeeeel betrouwbaar. Pas op meid laat dokters je hoofd niet op hol slaan hoor, want als iemand een verkeerd been kan afzetten in het ziekenhuis , kan dat ook heh, een verkeerde uitslag, of een vroege mk!
Ìk teste met mijn dochter pas 3,5 weken NA m'n nod positief. Daarvoor allemaal dik negatief. Was dan ook meteen 7 weekjes zwanger Met m'n zoontje testen ik 1 dag na me nod positief. En met deze zwangerschap teste ik pas 4 dagen na me nod positief Succes!
Zo Linda!....Jeetje dan ben je meteen al een stuk opweg!... Wat ik me dan afvraag he, heb je dan gewoon een laat ei gehad of gewoon een laag HCG gehalte?...
klopt wat jij zegt, ik was afgelopen donderdag bij de gyn, en na mijn verhaal te hebben aangehoord (positieve en negatieve testen, maar 1 dg een menstruatie en die tussentijdse bloedingen) zei hij bijna zeker te weten dat ik dus wel een bevrucht eitje heb gehad en dat hij er geen noodzaak in ziet om iets te onderzoeken o.i.d omdat volgens hem al vasstaat dat ook omdat ik al 2 kinderen heb,en nu bijna zeker wetend dat ik dus wel degelijk een bevrucht eitje heb gehad dat er dus lichamelijk niets aan de hand is en hij mij niet terugziet in januari (voor onderzoeken) maar hij mij terugziet nadat ik een week na een nod positief getest heb en dan een afspraak maak voor 3 wkn later, en dat ik al is het maar voor mijn eigen gevoel Ed zijn "kwaliteit"kan na laten kijken bij de ha, maar goed dat vindt ik op dit moment ook weer te ver gaan.. ik houd dan liever vast aan wat hij zegt (denkt) dat ik dus idd een bevrucht eitje heb gehad want liever dat idee wetend dat het dus wel degelijk kan enkel dat het "dit keer" gewoon wat langer duurt dan de gedachte dat het gewoon "niet lukt".... dus tja daar houd ik me dan maar aan vast en hoop dat het snel genoeg wel raak zal zijn al weet ik bijna wel zeker dat het deze ronde al een "verloren"ronde is omdat mijn libido vorige week ff niet je van het was (weekend + 1x )... maar ja misschien volgende ronde meer luck....t was hier trouwens ook nog eens zo dat ik bij beide zwangerschappen tot 2x toe nog ongesteld werd dus daar pin ik me ook niet echt al te veel aan vast.. bedankt en Nies succes meid
Dank je wel Smoek!.... En ik weet zeker dat het goed komt met jou!...Ik duim voor je! Haha, Kyra, ik hoop dat je snel positieve dingen van me hoort hoor! Maar dan wil ik van de rest ook positieve dingen horen hoor!