hooj hooj ik ben kim en ben 20 jaar ik ben al een half jaar bezig om zwanger te worden ik heb altijd de pil doorgeslikt ik heb vaan mensen gehoord dat het daar door komt maar zelf geloof ik er niet helemaal in ik hoop dat iemand het anwoord voor mij heeft alvast bedankt greetz.... [/i]
hoi kim, een half jaar is vrij normaal. je bent pas verminderd vruchtbaar als je het jaar passeerd! succes!
De pil altijd doorslikken gooit toch je hele hormoonhuishouding op de kop (doet -ie toch al:S). Het lijkt me idd niet echt goed. Iig kan het na langere tijd pil-gebruik ff duren voor alles weer op regel is. Na gebruik van de pil zijn wel meer vrouwen die eerst nog niet zwanger worden omdat de hormonen nog niet helemaal goed geregeld zijn van binnen. Is ook afhankelijk van hoe je eigen lichaam reageert op pil-gebruik en stoppen met het gebruik ervan.
Hoi Kim, Ik was na 7 maanden 'klussen' zwanger en heb ook vanaf mijn 15e de pil geslikt (ben nu 32). Volgens sommige theorien zouden vrouwen die de pil hebben geslikt zelfs eerder zwanger raken - daarentegen zijn er ook theorieen die dat weer tegenspreken. Het allerbelangrijkste is dat je gezond leeft - niet drinken, roken en teveel stress en lol blijven houden in het oefenen! Normaliter zou het dan binnen een jaar raak zijn. En mocht het wat langer duren dan heb je je leeftijd mee. Ik hoop voor je dat je wens snel vervuld zal worden! Succes! Barbara
Heeej Bedankt Iedereen was ff bang dat het miss wel niet meer zal lukken.. Maar is nog hoop dus.. Ben erg blij met deze reacties