Dinsdag sollicitatiegesprek maar ook in de MMM

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by mol81, Apr 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi,

Aanstaande dinsdag heb ik een sollicitatiegesprek voor de functie van directeur op een basisschool. Het gaat om drie dagen. Ik ben gevraagd te solliciteren, luxe;)! Ik heb direct gezegd dat we weer de MMM in gaan voor een brusje. Dat was geen probleem zei degene die me vroeg. Maar nu ik dinsdag een gesprek heb, zie ik er toch wel tegenop om dit weer te noemen. De functie gaat 1 november in. Uiteraard hoop ik deze maand zwanger te raken en zal dan in januari bevallen. Dit betekent dat ik een maandje werk en dan met verlof ga. Is dat niet raar? Uiteraard kan het ook zo zijn dat ik niet zwanger word (nu niet, later of helemaal niet:() en dan maak ik me druk om niets. Ik heb besloten om het tijdens het gesprek gewoon weer te zeggen, dan ben ik eerlijk. Ze kunnen me nemen of niet. Maar het zou wel jammer zijn als het niet door gaat... Zucht!

2. Fortunato

Fortunato Lid

Oct 14, 2008
    75
    0
    0
    heey!

Nou je moet op je gevoel afgaan..maar je hebt het tenslotte al een keer genoemd..en je bent sowieso niet verplicht om hier iets over te noemen!
    verder hebben ze je zelf gevraagd om te solliciteren, dus dat betekent toch ook al heel veel, maar als het voor jou fijner is om het te noemen zodat je eerlijk bent..dan moet je dat zeker doen!

Ik wens je heel veel succes, denk niet dat iemand hier wat over kan vertellen...echt meid gewoon op je gevoel afgaan dan komt het helemaal goed :)

Ciaoo

3. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

Apr 19, 2006
    818
    0
    16
    Ik zou het wel noemen. Ik wil helemaal niet negatief doen, maar dat je de nu de molen ingaat wil niet zeggen dat het gelijk raak is. Dan heb je toch wel een tijdje een hele fijne baan, en na de zwschap ook!

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hoe is het gesprek gegaan? Heb je gemeld dat je weer de MMM in gaat en zo ja wat hebben ze hiervan gezegd?
    Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad en dus ook gemeld van de zwangerschap. Er werd meteen gezegd dat dit geen reden mag zijn om iemand niet aan te nemen, iemand die zwanger is kan net zo goed of zelfs nog beter zijn dan iemand die niet zwanger is. Mocht ik aangenomen worden dan werk ik de maand mei en juni nog en ga dan met verlof, zit dan dus midden in de proefperiode. Ben benieuwd en natuurlijk ook hoe het bij jou is gegaan.

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb het gesprek gehad en eerlijk gezegd dat we de mmm in gaan. Er werd gezegd dat het geen enkele reden is om me niet aan te nemen. Ik ben aangenomen! In het meest gunstige geval begin ik 1 november en ga ik een maand later met verlof. Maar voor hetzelfde geld komt er een brusje...

6. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    gefeliciteerd!! en succes en hopelijk hoef je er maar een maand te werken!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Goed joh! en als je echt heel goed bent maakt het toch geen bal uit dat je er even niet bent. Wat zijn die paar maanden nou op een aantal jaren? Neem aan dat je met zo'n functie niet heel snel verder gaat shoppen, toch?

8. misa

misa Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat leuk voor je, en helemaal omdat je eerlijk bent geweest! Ze zijn op de hoogte en als ze kunnen tellen (lijkt me wel op een school ;) ) dan weten ze ook dat het zo kan lopen.
    Misschien wel 'optijd' benoemen als het zover is.
    Veel succes en sterkte met jullie wens!!

Share This Page