A.s. dinsdag heb ik een echo omdat het onduidelijk is hoelang ik al zwanger ben. Mijn borsten zijn al een cupmaat groter. Bij hoeveel weken waren jullie borsten een cupmaat gegroeid? Dan kan ik misschien een kleine inschatting maken. (ik weet dat het niet bij iedereen hetzelfde is maar ben toch nieuwsgierig!)
de groei van je borsten zegt echt helemaal niks... gewoon ff de echo afwachten denk ik! heb je zelf helemaal geen idee??
Bij mij beginnen ze nu pas te groeien terwijl bij mijn vorige zwangerschap ze meteen een cup maat groter werden.. dus even afwachten tot echo...succes
Ik heb werkelijk geen idee hoe lang ik al zwanger kan zijn maar ik denk nog vroeg. In okt ben ik gestopt met de pil en in jan 1x menstruatie gehad. Verder niet! Heb 2 1/2 wk geleden al een echo gehad en daar was niks op te zien. Ze zeiden of miskraam of nog te vroeg. Ik ga maar van dat laatste uit aangezien ik nu een soort Pamela ben.... (en misselijk,en harde buik met steekjes)
Nou van mij hoeven ze niet echt te groeien hoor. Ze zijn wel niet zo heel groot maar ik wil straks na de zwangerschap weer oude kleren en bh's aantrekken + as zondag ben ik jarig en krijg een heel mooi lingeriesetje van man lief die ik dan graag daarna aan wil!!!!
pfft hier waren ze vrij meteen al een cupmaat groter, denk dat ik toen net 4 weken was... en helaas is het nog niet opgehouden met groeien en zit ik al 2 cupmaten groter!!
Hier begonnen ze ook al vrijwel meteen te groeien en zijn nu een mooie cupmaat groter, ben er heel blij mee, want ik had maar een cupje
Nou, bij mij zijn ze ook nog niet veel gegroeid Ik had gehoopt van wel, een beetje meer zou niet misstaan! Wie weet komt het nog en dan is het te hopen dat het ook blijft na de bevalling haha Ik denk iig niet dat je aan de groei van je borsten de zwangerschapsduur kunt bepalen.
bij mij is het best een beetje raar.. ze zijn namelijk niet echt groter (zijaanzicht zeg maar..) maar wel breder.. wel mooi trouwens hoor! ben benieuwd wat er nog komen gaat! hihi Ik bentrouwens al begonnen met smeren met Zwitsal Mama BorstenCreme, om striaie te voorkomen!
Ik denk dat je geen bal hebt aan deze antwoorden, want hier waren ze rond de 4/5 weken al een cupmaat groter en bij een week of 7 al twee cupmaten plus bijpassende strepen. Er valt niet tegenop te smeren. Ik moet wel zeggen dat ze hier ook genoeg groeimogelijkheden hadden. Het was niet zoveel .
Hier nu al ruim een cup groter en wat Trees ook had, hier ook onder de strepen.. maar zegt dus helemaal niets
Ik had stiekem gehoopt dat mijn borsten zouden groeien tijdens de zwangerschap...maar helaas die groei bleef uit
Joehoe!! Net een echo gehad en we hebben het hartje zien en horen kloppen! Ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger!! Ben zoooooooo blij!!!!!!
ik voelde aan mijn borsten dat ik zwanger was,toen was ik net 6 weken en ze waren toch gespannen. daarna ging het erg snel. tot aan week 20 ongeveer groeiden ze,en vanaf toen merkte ik geen verschil. ben van een 75 kleine c naar 85 d gegaan.
van harte meis,geniet lekker van dit geweldige nieuws. succes en veel geluk met je zwangeschap. groetjes petra