zo moe!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ramoontje, 14 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Een vraagje: ik ben ben nu iets meer dan 6 weken zwanger en toch o zo moe.... :(
    Tegen een uur of 3 's middags kan ik bijna geen pap meer zeggen....en 's ochtends ben ik voor het opstaan al doodop.... :(

    Hoort dit erbij? Verder heb ik namelijk weinig last van andere kwaaltjes, af en toe wel wat misselijk, beetje opgeblazen buik en gevoelige tepels, maar meer eigenlijk niet....(dat valt dus best mee dacht ik)

    Wie weet het antwoord (of deelt de ervaring)?

    Groetjes,
    Ramona
     
  2. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Welkom bij de club..dat hoort er bij...

    Jansen
     
  3. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja dat hoort er idd bij ..
    Geef je er maar gewoon aan over, er toch niets anders aan te doen .. hihi
     
  4. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Niks abnormaals dus.....

    dan trek ik mij nu maar terug op de bank met een kopje thee.....
     
  5. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Inderdaad, heb ik ook hoor. Kan de hele dag wel slapen terwijl ik normaal echt een avondmens ben, die weinig slaap nodig heeft. Heb niet zozeer last van ochtend misselijkheid, maar heb het wel 's middags en 's avonds. Is gelukkig maar tijdelijk. Wat ik wat minder vind is dat ik steeds het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden (zo'n weeige buikpijn), weet wel dat dat er ook bij hoort maar vind het toch verontrustend.
     
  6. Jeanet

    Jeanet Actief lid

    10 sep 2005
    224
    1
    0
    EVV+ in de thuiszorg
    Zuid Holland
    Ja hoor heel herkenbaar, na week 7 begon voor mij de vermoeidheid, en daarbij 's nachts veel wakker waardoor mijn energie flink minder werd, nu komt mijn energie weer langzamerhand terug, slaap 's nachts nog steeds wisselend slecht maar kan het nu beter verdragen, dus er is hoop :)
     
  7. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Vermoeidheid hoort er gewoon bij voor sommigen ;)
    Ik heb alleen de laatste nachten dat ik de eerste helft van de nacht heel onrustig slaap (net als wanneer je koorts hebt, zo'n slaap) en de 2e helft goed. Wie kent dit nog meer??
     
  8. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik heb dat ook heel erg gehad, gaat nu gelukkig alweer een stuk beter.

    gewoon lekker gaan slapen als je kan ,
     
  9. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dat komt me heel bekend voor, ik heb dezelfde klachten sinds iets meer dan een week. Verschrikkelijk moe. En ik slaap ook slecht, inderdaad alsof ik koorts heb.
     
  10. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik ga al expres wat vroeger naar bed zodatik wat langer kan slapen maar ik zou zo graag zo'n lekkere lange nacht doorslapen, maar dat lukt zo dus niet... :(
    Even doorbijten dan maar, zal wel weer komen ;)
     
  11. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ben ook ontzettend moe sinds een paar dagen.....overdag heb ik gewoon geen puf op het werk.....en 's avonds zou ik het liefste om 20.00u gaan slapen....hopelijk wordt dit nog beter! ;)
     
  12. CVB

    CVB Actief lid

    11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Ben nu 9 weken en 5 dagen zwanger en had er een week of 2 geleden ook vreselijk last van. Moe, beroerd, duizelig, afwezig. Heb toen mijn HB laten testen, was 8.1 dus prima. Een paar avonden later vertelde manlief dat hij hetzelfde had. Had gewoon een tweeweekse griep en de meeste klachten zijn nu ook over. Ja, 's avonds moe, maar ja, overdag gaat het leven ook door en zit je ook niet de hele tijd. 's avonds wanneer de andere kinderen in bed liggen kom je tot jezelf en hoef je je niet te dwingen om iets te gaan doen.
     
  13. Ja dat heb ik ook
    ben veel sneller moe dan vroeger
    voormiddags ga ik nog werken
    ma als ik namiddags thuis ben ben ik blij
    kan ik wat rusten want tegen een uur of 6 val
    k al in slapa in de zetel dan

    ookals ik werk ben ik sneller moe
     
  14. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Ik ben ook doodop, s'ochtends als ik op sta . Tis net of je accu niet meer opgeladen wordt. Slapen doe ik ook erg onrustig. Ben veel wakker.
    Ach wat doen we eraan, tis voor een goed doel moeten we maar denken.
    Ladies su6 met de vermoeidheid en onze andere klachten.

    Groetjes Toi ;)
     
  15. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ben dus niet de enige (gelukkig)! :)

    Dan zit er dus niets anders op dan er gewoon aan toegeven!
     
  16. Kay

    Kay Lid

    1 dec 2005
    95
    0
    0
    Eraan toegeven is ook het beste. En heerlijk toch, even een middagdutje op de bank?? ;)
     
  17. CVB

    CVB Actief lid

    11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Als je geen andere kinderen hebt rondlopen, zou ik zeker aanraden om daar gebruik van te maken. Daarna is het gebeurd met de pret
     
  18. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Ja, inderdaad! Bij mijn 1e sliep ik gewoon lekker veel maar nu bij mijn 2e zwangerschap kan dat dus niet vanwege mijn dochtertje... Ik heb nu ook mijn ogen op half7, ben maar een beetje op het forum aan het lezen om mezelf af te leiden want ik voel me ook weer misselijk. Vorige week voelde ik me ineens beter en energieker maar vanmorgen moest ik ineens weer gal spugen nadat ik dat weken niet heb hoeven doen... Kan misselijkheid weer terug komen? (Een maand geleden was het namelijk heel erg en moest ik 2 dagen aan het infuus in het ziekenhuis vanwege uitdroging). Ik heb ook bloedarmoede... hahaha ja, je moet er idd wat voor over hebben om zo'n mooi kindje op de wereld te zetten! Maar soms denk ik wel eens... aaaahhh waar ben ik aan begonnen... Herkenbaar?
     
  19. CVB

    CVB Actief lid

    11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Dat denk ik nou altijd tijdens de bevalling, waar ben ik aan begonnen? Nu komt de 4e eraan
     
  20. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    haha, ik riep alle 3 de keren tijdens de bevalling; ik doe dit nooooit meer :D Maar zodra ik mijn baby zag was het vergeten...tot de volgende bevalling dan :)
     

Deel Deze Pagina