is mijn water gebroken ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Batchie, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Goedemiddag,

Ik heb even een bvraagje..
    sinds gister avond heb ik steeds als ik even heb gelegen en weer opsta last van vochtverlies, en het ziet er een beetje groenig uit. Ik weet nou niet of mijn water nou is gebroken (het zijn steeds kleunbe scheutjes vocht ongeveer een eetlepel zeg maar) of dat het nou een schimmelinfectie is, ik heb laatst wel een infectie gehad maar dat zag er heel anders uit, er zat toen ook slijm bij. Nu is dat helemaal niet alleen maar vocht.. ik weet nu even niet wat ik hiermee aanmoet...

Hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Batchie,

Probeer een half uurtje met een hydrofiel washandje in je broekje te lopen en kijk of ie nat wordt. Probeer daarna of je een beetje van het vocht op kunt vangen. Als dat lukt, kun je de verloskundige even bellen. Het kan inderdaad wat verkleurde afscheiding zijn, die net zo dun kan zijn als water, maar als je echt denkt dat het blijft lopen; vang wat op en bel de verloskundige. Die heeft zo gezien of het vruchtwater is.

Groetjes Brigitte

3. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    bedankt voor je antwoord, ik heb nu een maandvrbandje in.
    Maar het is echt alleen maar als ik lig en dan weer opsta
    het is dus niet continu oid. Ik zal er even op letten nu dan, kijken of het wat vaker gebeurd.
    Heb ook eergister de slijmprop (weer) verloren heeft dat er misschien ook wat mee te maken?

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Dat kan inderdaad. Houdt het even in de gaten en als je twijfelt echt even bellen.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina