Meteen aan de bel trekken of toch niet?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Storm, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Hoi meiden,

ik zit een beetje in tweestrijd met mezelf.
    Vlak voor de zwangerschap van mijn zoontje is bij mij PCOS vastgesteld. Ik kreeg een primolut-kuur mee naar huis en twee weken later had ik geen bloeding maar een echo waarop een zwangerschap te zien was (na een cyclus van meer dan 100 dagen).
    Inmiddels is mijn zoontje bijna tien maanden oud en willen graag voor een tweede gaan.
    Mijn cyclus is net weer een beetje op gang. 16 juni voor het eerst weer ongesteld geweest na de bevalling. 23 juli alweer :D. Vrij snel dus, 37 dagen later. Maar ik heb geen idee hoe en wat nu.
    Aan de ene kant heb ik zoiets van goh, kijk het nog even aan. Maar aan de andere kant, tja, ik weet het niet. Zouden jullie al aan de bel trekken of nog even afwachten?

2. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Ik zou nog even afwachten. Je bent van hem toch ook spontaan zwanger geworden als ik je goed begrijp? Dan is de kans best groot dat het nu weer gaat lukken.

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Wij hebben na driekwart jaar weer aan de bel getrokken en konden direct terecht. Nu weer in de MMM voor een brusje en ondertussen is de kleine dame 17 maanden, het duurt dus al weer een tijdje. Volg je gevoel, je kunt altijd weer aan de bel trekken hoor.

Deel Deze Pagina