hoiii allemaal heb even een vraagje aan jullie hoop dat julilie het antwoord erop weten hihi ik ben nog aan de pil maar ik ben 16 juli 1 dag ongesteld gweest toenk ook ongesteld moest worde maar t was 1 dag en toen helemaal weg vond ik al btje raar nu heb ik egt zo gevoel alsof ik zwanger ben ben ook paar x de pil vergeten. nu heb ik de pil eergister voor t laatst ingenomen omdat alsk natuurijk zwanger zou zijn t slecht is de pil te slikke maar ik had volgende week vrijdag pas ongesteld moeten worden maar omdat ik nu eerder gestopt ben moet ik het dan nu al worden of volgende week pas ? wanneer zou ik een test kunnen doen paar dagen geleden gaf die nog negatief aan mja is ook nog te vroeg om te testen eigenlijk haha groetjes stephanie
Waarom open je steeds topics met dezelfde vraag? De kans dat je zwanger bent is echt minimaal, aangezien je ook maar 2x de pil 'vergeten' bent. Dat je maar 1 dag ongi was zou kunnen komen omdat je je hormoonhuishouding van slag hebt gebracht doordat je 2x hebt overgeslagen. Ook zou het kunnen zijn dat het maar 1 dag was omdat je graag zwanger zou willen zijn. Ook kun je allerlei symptomen krijgen die wijzen op een zwangerschap, puur omdat je er zo mee bezig bent. Als ik jou was zou ik je wens nog eens met je partner gaan bespreken. Het komt vast heel lullig over wat ik nu heb getypt maar het niet mijn bedoeling om je te kwetsen o.i.d. Maar je gaat met jezelf aan de loop op deze manier.
hoii nee maakt niet uit ik wil altijd alles glijk weten vandaar meerdere topics zal nu niet meer vragen haha ik heb t al met mn partner besproken en hij wil t ook wel alleen w8en we nog even totdat we n ander huisje hebben enzo maar vint van nu irritant dak t nog ni weet ofk ongesteld word omdat ik aant dieeten was en nu even gestopt ben en alsk ni zwanger ben wilk weer da dieet verder doen vandaar mjaa ik wacht t alemaal wel af in ieder geval bedankt voor je antw groetjess stefanie
Als je normaal gesproken met je stopweek begint, hoeveel dagen duurt het dan je een bloeding krijgt? Ik denk dat je wel ongeveer op hezelfde aantal dagen kan rekenen ook al ben je eerder gestopt. Misschien dat het iets langer gaat duren omdat je nou eenmaal de boel door de war gooit, om het zo maar even te zeggen. Maar iig wel eerder dan volgende week.
oke dank je wel als ik normaal gesproken stop dan zou ik vandaag ongesteld moeten zijn mja miss word ik het ietsie later dan als ik het ergens volgende week nog niet ben probeer ik wel een testje groetjes stefanie
Als je telkens je pil vergeet en uit eigen initiatief ineens midden in de strip stopt omdat je denkt dat je zwanger bent etc etc. raakt je lichaam nogal van slag. Ben je over een weekje nog niet ongi geworden kan je altijd nog een test doen. En ja je kan je zwanger voelen alleen omdat je zelf al denkt dat je zwanger zou kunnen zijn, heeft vast iedereen hier gehad. En ik zou zeggen als je niet zwanger bent, wacht dan even rustig met zwanger worden tot je idd je andere huisje hebt. Succes met je dieet