Vraagje

Discussion in 'Zwangerschap' started by Chantallie24, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    hahaah nu kan ik alleen voor mezelf spreken.
    die van mij hebben nog geen flauw benul.
    als ik mijn oudste (3 en 4mnd) vraag of hij een broetje of zusje wil zegt hij alleen maar broertje.. doelend op het broertje wat hij al heeft. dus.. volgens mij vind ie t allemaal wel best.:D

2. Seth

Seth Niet meer actief

mn dreumes begrijpt het nog niet zo goed...
    maar peuter is er ERG mee bezig.... al heel de zwangerschap....

maar wel leuk hoor...
    samen hartje luisteren.... laat hem elke keer het filmpje zien van "berichtje uit je buik"..... is mee naar de echo's geweest, etc. etc.
    en ben hem nu aan t voorbereiden op de bevalling.....

filmpje opgezocht... waarbij een bevalling te zien is... ofja... camera niet gericht op het gat... :D dus pedagogisch verantwoord....

Hij vraag nu elke keer of de baby alweer wat gegroeid is...en of het al eruit komt.. :)

Als zijn vakantie afgelopen is, ben ik 37 weken... dus zeg nu, dat als hij weer naar school gaat.. (peuterspeelzaal) de baby mag komen.... maar dat alleen de baby weet, wanneer dit precies zal zijn... :D

3. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

Oct 20, 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Mijn man heeft net even gevoeld en het zit op de hoogte van die 14 weken dus het zit wel goed denk ik :D.

(K)

4. Seth

Seth Niet meer actief

netjes...!!!

Ennuhhh het plaatje is maar een gemiddelde hoor.....
    Sommige baarmoeders groeien bijvoorbeeld eerst wat meer in de breedte...dan in de hoogte....
    of ze zijn juist wat smaller en liggen ze eerder wat hoger... etc. etc.

dus je niet te veel op "vastpinnen"....

5. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

Oct 20, 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Aaah wat onwijs leuk!

Ik pas zelf altijd op mijn 2 buurjongentjes de ene is 10 mnd en de andere bijna 3. En als ik dan zeg dat ik een baby in de buik heb, roept ie altijd "nee mama baby in de buik", zo leuk! Maar ik vind het echt heel erg leuk om er mee bezig te zijn.

6. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

Oct 20, 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Oke, ik snap het :D. Jullie zullen het wel weten :D, en dat vind ik erg handig!D

Bedankt!

7. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Mijn buikje begint nu pas echt goed zichtbaar te worden, daarvoor had ik ook zoiets van 'ehhh waar zit ons kleintje dan?'
    Die heeft iig tot week 15 a 16 achter mn schaambot gezeten.
    Ook ligt mn placenta tegen mn rug aan dus groei ik niet snel naar voren toe omdat meneer alle ruimte heeft.
    Nu met bijna 28 weken begin je echt een zwangeren buikje te zien.
    Dus wees gerust!!! Het komt van zelf, bij de ene sneller dan bij de ander.

8. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

Oct 20, 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Dus er is echt verschil in zwangerschappen! Ben in ieder geval weer gerustgesteld :D.

9. naad24

naad24 Bekend lid

Sep 22, 2008
    771
    0
    0
    Ik was ook zo onzeker hoor, tot gister......
    Iedereen om me heen zei van oh je ziet nog niks, dus begon daar erg door te twijfelen.
    Ik ben gister op controle geweest en toen ik ging liggen toen zat die op 3/4, dat word blijkbaar zo gemeten. Van schaambot naar navel en ze zei dat dat helemaal goed is. Hartje hoorde ik ook gelijk toen ze ging luisteren dus kon bijna wel huilen zo blij was ik. Jeetje wat kan iemand onzeker zijn zeg:(.

Ik heb het ook gevraagd of het normaal is dat er nog niks te zien is dus toen zei ze ook zelfs bij hele slanken meiden hoef je het nu nog niet eens te zien, misschien als ze liggen dat je een klein bolletje ziet.

Volgens haar moest ik lekker gaan genieten en blij zijn dat ik nog niet een grote buik had en dat die vanzelf wel komt;).

Share This Page