Het lijkt allemaal ineens allemaal te beginnen alsof mijn lichaam ineens door heeft dat het zwanger is!!! Vanmorgen heb ik nog een topic gestart omdat er "melk" uit mijn tepels komt....wat gelukkig heel normaal is Maar ik heb ook last van urineverlies of waterige afscheiding.... Heel vervelend want zo af en toe is mijn broek nat.... Nu gebruik ik sinds een paar dagen inlegkruisjes maar het blijft vervelend.... Ik weet dat het erbij hoort maar heeft iemand tips waardoor het minder kan worden??
Hey meis, Ik heb hier ook last van . Ik gebruik ook gewoon inlegkruisjes en probeer vaak met een washandje even te wassen. Je kan er niets aan doen helaas!
ik probeer extra vaak te gaan plassen, zelfs al heb ik geen aandrang.. ik heb etzelf vooral (ook door mijn bekkeninstabiliteit) dat als ik nies er ineens urine komt..erg vervelend als ik ergens ben en je kunt je niet verschonen...
Dus jullie gebruiken ook een inlegkruisje.....Ook ik probeer vaker naar de wc te gaan. Het hoort er allemaal bij
hier ook af en toe last van ongewilt urine verlies. heb toch maar van die tena lady's gekocht. toch wel makkelijk als je de deur uitgaat. als het dan gebeurt dan heb je nog iets voor.
Je heb ook van die tenalady? Is dat niks? die kunnen misschien meer vocht opnemen voor als je weg bent.
Ooooow hier ook als ik nies dan stroomt het er al uit. Vind het zo vies! Ook last van me bekken dus zal ook wel erger worden naar mijn idee.
yep, hier ook last van, heel vervelend. Ik vind tenalady echt de oplossing, inlegkruisje hield niet meer genoeg tegen. Hier ook tevens bekkenklachten dus dat zal dan wel hand in hand gaan. Bij mij loopt het ook spontaan eruit bij niezen, hoesten, lachen of nou ja, gewoon zomaar..