Misschien een hele stomme vraag.. maar soms voel je wel is daar zeg maar (iig ik) en nu heb ik het idee dat ik een verkorte baarmoedermond heb? (1,5cm) of wisselt dat nog wel is? Maak me eigenlijk best zorgen..... dus vroeg me af wat jullie ervaringen hier in zijn. (als jullie ervaringen hier in hebben...)
Ik denk dat als je je daar druk om maakt de gyn moet bellen met een simpele echo kunnen ze hem opmeten. Weet niet wanneer je laatste echo is geweest? Maar ik denk dat ze daar standaard wel even naar kijken eigenlijk.
Ik sta niet onder behandeling van de gyn en het is naar mijn weten nooit nagekeken. (ook niet bij de oudste) doen ze dat met een in of uit wendige echo?
Dat weet ik niet maar google is op cervixmeting.... dat is t geloof k. Denk trouwens dat wat je voelt het einde is en hij iets verder door loopt van binnen zeg maar. Anders zou je bij de sex toch wel heeeeeel dicht bij je kind zitten.
Dat is wat ik denk hoorl. Heb het slangetje gezien waar ze de tp mee doen is toch een cm of 8 lang denk. Die gaat dan vast niet helemaal in je baarmoedermond maar wel n eind denk k hoor. Anders was hij vast korter
ik snap je. moet ma naar de vk zal het daar nog is vragen. tis de buitenkant die ik voel ja.. die was langer (naar mijn weten) en nu weet ik niet hoe snel dat dat korter wordt of dat het gewoon anders gaat aanvoelen door de veranderingen dat het dan meer verder binnen in zit zeg maar..
Je baarmoedermond sluit als je zwanger bent en gaat hoger liggen. Denk dat lengte ook wel schilt of je bm open is of dicht. Maar ben benieuwd wat hun zeggen hoor