buikje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door baby wens, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby wens

baby wens Lid

29 jun 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 baby wens, 6 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2010
    Ik ben 9 weken en 3 dagen. Ik heb al een buikje is dit normaal?
    Ik moet me buikje echt verbergen om dat we pas na de echo het gaan vertellen aan iedereen. ( dit is volgende week)
    Wanneer hadden jullie een buikje?
    Hebben jullie hier ook foto's van?

2. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik heb ook een buikje..kan het wel verbergen door iets wijds aan te trekken..maar als ik een strak truitje aan heb zie je hem goed..heb geen foto..vind ik hem nog niet waard ;)

3. emje

emje Niet meer actief

ik ben morgen 8 weken en heb hetzelfde probleem. echt verbergen word al moeilijk. normaal heb ik maat 36/38 maar daar kom ik sinds 2 weken echt niet meer in. hieronder heb ik wel een foto, maar beetje onscherp

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik ben net zo ver en heb ook een buikje. Het zijn de darmen die opzetten door de hormonen en dat gaat met 12 weken wel weer minder worden. Je baby kan het nog niet echt zijn alhoewel de groeiende baarmoeder de darmen wel omhoog zullen duwen. Maar de babybuik komt straks echt van onder de navel. Ik vind het zelf niet zo leuk deze blubberbuik en draag gewoon een tuniek. Nou ja, de meesten weten het hier al dus...

Groetjes Charlie

5. baby wens

baby wens Lid

29 jun 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    wordt je buik dan weer platter ?

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik hoop dat die van mij wel platter wordt ja. Maar als je van jezelf al een flinke speklaag hebt dan ga je gewoon een grote buik hebben. Maar wat je nu ziet, is nog niet echt je babybuik.

C.

Deel Deze Pagina