Nou, de titel zegt het al. Ik wil even wat respect geven aan de dames met onregelmatige cyclussen. Petje af! Ik ben altijd heel regelmatig ongesteld (26-30 dagen) en nu ineens zes dagen overtijd (maar negatieve testen) en ik word nu al langzaam gek. Kan je nagaan. 1 onregelmatige cyclus en ik ben nu al boos op mijn lichaam. Ik dacht namelijk dat wij gewoon een deal hadden. Elke maand rond de 14e dag een eisprong en op de 28e ongesteld. Simpel. Zo werken we al jaren samen. Maar nu heeft mijn lichaam dus blijkbaar besloten de boel om te gooien. En dat was niet de afspraak.... Nogmaals: respect! Ik begrijp nu pas een beetje (heel klein beetje) hoe jullie je voelen. En ik moet niet zeuren, dat weet ik!
sluit me hier volledig bij aan!! Zit pas in de eerste ronde na de pil maar heb op de 20e dag mijn eisprong gehad.... Sommige meiden moeten eerst heeeel lang wachten op de eerste eisprong.
Hey, Idd petje af... Heb zelf pcos dus had geen regelmatige cyclus. Steeds verschillen tussen een cyclus van 202dgn tot 56 dgn 42 dgn. Pas toen ik 202 dgn geen cyclus had doorverwezen naar gyn en gelijk begonnen aan de clomid. En 1 ronde menopur zwanger. Dus geef niet op meiden
yupp idd... ik had altijd een regelmatige cyclus maar opeens 4 maanden last van onregelmatige cyclus,eerste 5 hele dgn overtijd,dag een week en een half,dan een hele maand overgeslagen, 15 juli weer ongi,maar nu weer ..zit op dag 48 geen ongi te zien ... Ik raak helemaal fustreerd hiervan...nooit is mij eerder gebeurt dat 2 cyclus achter elkaar overgeslagen, ik vraag me zelfs af of het mogelijk is ... ik baal er echt van!het ergste is,dat we nu pas officieel zijn begonnen voor ons eerste wondertje...
Hoi hoi Wat een lief berichtje van je Lindangel.. Het is ontzettend frustrerend om geen ongi te krijgen.. Zelf ben ik ook momenteel boos op mn lichaam en verdrietig omdat ik maar wacht en wacht... Vandaag dag 75 van de cyclus Groetjes Mariska
Zeker vervelend die onregelmatige cyclussen.. Zou zo graag een betrouwbare korte cyclus hebben, gewoon lekker 28 dagen, heerlijk kort lijkt me dat! Heb pas 2 echte rondes gehad, maar de 2e was bijna 8 weken, pfff dat was ik wel zat hoor, maar van meer dan 200 dagen zou ik stapelgek worden! Nu vorige week gecurreteerd dus ik hoop zo dat het de boel niet nog meer in de war heeft gegooid.. Maar weer afwachten
Waardeloos zeg, lijkt me echt vreselijk als je zo onregelmatig bent. In het verleden had ik dat ook maar 75 dagen echt niet hoor, meestal enkele dagen tot een week.