Wie kent dit.. De al een paar dagen zeurende onderbuik?.. met steekjes en steeds het gevoel hebben dat ik moet poepen hihi.. Ik heb dit nu al de hele week.. Over een paar daagjes mn NOD.. ben benieuwd, kan haast niet wachten.. Ook steeds heel lichtjes misselijk.. helemaal bij het idee aan eten en dan vervolgens toch lekker snoepen
Ja hoor, kinkt erg bekend! (En bij mij veel scheetjes ) Er is bij zwanger worden hier ook een topic over... Morgenochtend weet ik of het positief voor mij heeft uitgepakt!
ook ik herken dit. ben ook misselijk maar kan gewoon eten alleen heb ik steeds t gevoel dat ik tot aan mijn nek vol zit erg raar alleen denk ik dat ik zo graag zwanger wil zijn dat ik vanalles voel. nou ja maandag zal ik t weten please duim voor me doe ik ook voor jullie
hallo meiden, had ik ook, al gelijk na mijn eisprong (en wat later bleek de bevruchting) had ik een zeurend kramperig gevoel in mijn onderbuik. Ik dacht nog: oh nee, als ik dit nou maar niet elke maand heb, 2 weken voor mijn ongi al krampen. Op de dag dat ik ongi moest worden heb ik getest en bleek ik zwanger. Nu 7 weken. Dus misschien is het ook wel gewoon goed nieuws
Nou ingie, ik heb het ook al ruim een week hoor... dus wie weet We gaan voor je duimen patricia! Mausie, bij deze dan van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat mijn symptomen ook een voorbode zijn, net zoals ze bij jou geweest zijn
jullie ook allemaal succes. Kijk maar alvast uit naar morning sickness en de hele rattaplan. Er zijn dagen, als ik kotsmisselijk opsta.. dat ik met weemoed terugdenk aan die eerste twee weken
Begin nu toch echt wel kriebels in mn buik te krijgen.. Ik neem mezelf ieder uur voor dat ik vast niet zwanger ben en dat ik het mij verbeeld maar het voelt zo sterk.. Vreselijk dit wachten nu!
wat zitten we toch in spanning he meiden! ik word er soms gek van terwijl mijn man en ik pas 3 maanden bezig zijn. we willen nu ook zo graag....
meiden, kom gezellig naar het NOD topic (oktober)! Kunnen we daar lekker verder elkaar gek maken met alle klachten
ik wil geen valse hoop geven, maar dat was zon beetje mijn enige symptoom, continue krampjes in mijn baarmoeder en eigenlijk al vrijwel direct na de eisprong. dus het kan een goed teken zijn
Ik zit ook nog steeds in de race. Ik heb nu al weer twee dagen "droog menstrueren"gehad. Heb ik voor een week of 2 ook al een paar dagen gehad en mijn tepels doen me toch pijn. Als ze naar voren komen en de bh zit erover voelt het als 2 schaafplekken. En een portie misselijk....