Hallo allemaal. Ik heb 8 Oktober mijn allerlaatste pil ingenomen (ben nu dus gestopt) en ben 12 Oktober ongesteld geworden. Ik had altijd een cyclus van ongeveer 28 dagen, dus dat betekent dat mijn eisprong rond 26 Oktober was. We hebben in die periode wel geklust. Sinds gisteren heb ik een vreemd gevoel in mijn onderbuik, beetje zeurend en het blijft de hele dag. Het voelt ook een beetje alsof m'n buik wat opgezet is. Ook was ik vanmiddag misselijk (was aan het winkelen en werd ineens wat raar, misselijk en een beetje duizelig). Hier heb ik anders nooit last van. Ook is mijn haar de laatste 1,5 wk. sneller vet dan anders (ik las net ergens dat dat er ook mee te maken kan hebben, wist ik zelf niet). Zou ik zwanger zijn? Dit zou wel heel snel zijn, ik ben pas 4 weken met de pil gestopt. Of kunnen deze symptomen wat anders betekenen? Mijn NOD is (denk ik) 9 November. Dus lijkt me niet dat dit ongesteldheidsklachten zijn, lijkt me een beetje te vroeg. Of niet? Wie kan me helpen? We zijn niet heel erg bezig met het zwanger worden, onze instelling was: komt het dan komt het, en anders eerst nog maar niet.
Hallo loltsje82; Het zou ook gewoon kunnen zijn dat je aan het ontpillen bent, vooral omdat het de eerste nod zonder pil is. En anders is het afwachten he? Dan kun je over vijf dag een test doen. Groetjes mama van channa
Ja inderdaad, het kan ook het ontpillen zijn, dat denk ik eerder.... Horen die klachten (die ik omschreef) bij het ontpillen? Weten jullie dit? Ook ben ik de laatste tijd een beetje emotioneler dan anders, kan soms om de kleinste dingen wel huilen. Moet me dan echt inhouden, dan heb ik zoiets van: stel je toch niet aan!
Hoi Chantal. Bedankt voor je reacties. Ik las net bij een ander onderwerp dat je gisteren positief hebt getest! Gefeliciteerd! Positief is toch ook echt positief! Dus je bent zwanger! Nu maar snel je banner aanpassen! Groetjes Miep Maar klopt het dat die symptomen die ik heb ook bij het ontpillen kunnen horen?
Ik ben niet ontpilt, ook meteen zwanger. Naief dacht ik namelijk na 12 jaar pil dat het wel even zou duren. We hebben gewoon heel erg geluk gehad dat het zo snel mocht gaan. Nog even geduld en je weet het. Het kan natuurlijk twee kanten op,
hoi loltsje; Ik durf mn banner nog niet aan te passen, omdat ik hier verhalen heb gelezen van meiden die ook posi hebben getest en toch ongi werden. Ik ga morgenvroeg nog een keertje testen, en als die dan weer posi is pas ik mn banner aan! Ik heb persoonlijk niet veel last gehad van het ontpillen, maar ik denk dat dat per vrouw verschilt. groetjes chantal
Hallo Loltsje, Ik heb de laatste 6 weken alle klachten van de wereld gehad geloof ik Ik heb buikpijn gehad, emotionele buien, gavere huid, geen zin in koffie of iets en ga zo maar door. Ik ben ook aan het ontpillen. Wat ik dus wil zeggen is dat men heel veel klachten kan krijgen van het ontpillen. Je kunt altijd voor de zekerheid een testje doen, maar verheug je niet teveel. De kans is net zo groot dat je nog aan het ontpillen bent.
Ok, bedankt voor de antwoorden. Het kan dus echt 2 kanten op.... We wachten af.... Ennuh Chantal: GEFELICITEERD MEID! Groetjes Miep
Het vreemde gevoel in mijn onderbuik heeft ongeveer 3 dagen geduurd en is nu weer weg. Zegt dit ook iets? Wel had ik gisteren een boze bui en ook heb ik zo nu en dan nog een beetje een misselijk-gevoel (niet overgeven). Een paar dagen geleden dacht ik echt dat ik al zwanger was, maar nu heb ik toch meer het idee dat het van het ontpillen komt. Wel spannend hoor, ik weet dat de kans klein is dat je in de eerste ronde (na de pil) zwanger raakt, maar toen ik allemaal van die vreemde 'kwaaltjes' kreeg had ik toch wel wat hoop! Groetjes Miep
Ik had de eerste week na mijn eisprong ook allerlei klachten zoals misselijkheid, geen honger meer, darmklachten, gevoelige tepels, ... maar de week voor mijn NOD waren die klachten helemaal weg. En ik was niet zwanger. Het ontpillen kan jammer genoeg heel vreemde dingen doen met je lichaam. groetjes, Vicky
Bedankt voor je reactie Vicky! Al had ik toch liever gehad dat je wat anders zei, hahaha. En niet dat het van het ontpillen komt.....
Je kan natuurlijk ook best zwanger zijn hé. Je zou niet de eerste zijn die al meteen zwanger raakt ! Het kan dus alle kanten op. Zo.. Is dit beter ?
hou je ons op de hoogte? ik ben namelijk ook niet zo lang geleden gestopt met de pil... en heb ook die klachten die jij noemt... zo'n raar gevoel in je onderbuik! af en toe krampjes.. mijn NOd is zaterdag.. afwachten dus! groetjes Wendy
Ja tuurlijk houd ik jullie allemaal op de hoogte! Met wie zou ik dit anders allemaal moeten delen, met jullie toch!? Ik ben niet van plan om meteen na mijn NOD te gaan testen (als ik niet ongi wordt) want dit is de eerste ronde na het stoppen met de pil en ik denk dat mijn cyclus niet meteen weer op 28 dagen zit. Mocht ik een aantal dagen/week nog niet ongi zijn geworden en ik heb nog steeds wat van die vage klachten, dan ga ik wel testen. Nog steeds spannend en afwachten dus. Groetjes Miep
hoi Miep! ik zal voor je duimen hoor... en het is idd fijn dat deze site bestaat! Zo kunnen er er lekker met elkaar over praten! Ik weet precies wat je bedoelt.. want je weet volgens mij nog niet hoe lang je cyclus is, na de 1e keer! Liefs Wendy
hoi meis het zou gewoon kunnen hoor heb het zelf ook gehad juli gestopt 10 juli ongi en nu ben ik het nog steeds niet hihihihi was gewoon zwanger en daarin tegen zeiden ze allemaal nee gewoon ontpillen dus nou veel suc6 en ik lees het wel of je een klein wondertje verwacht liefs diaan