Hoi meiden Vanmiddag in een vlaag van waanzin op mijn werk een zwangerschapstest gedaan. Ik denk Sancho doet het, dan doe ik het ook ! (belachelijk, maar ja) Ik had hem meteen weggelegd want ik zag weinig verschijnen. Maar trek na 10 minuten de la weer open zie ik toch echt een duidelijke verkleuring. Ik heb nog honderd keer de la open getrokken om stiekum te kijken uiteindelijk dat ding gepakt en naar mijn collega toe gerend. Ik zeg: zie je iets ? Jaha, een heel klein beetje verkleuring! Nou, ik ben totaal van de leg. 3 December doe ik nog een test voor een dikkere streep! Vanaf dan zal ik me melden bij " ïk ben zwanger" Groetjes irisje
Is 10 minuten niet te lang? Betrouwbaarheid is toch na 10 minuten al minder? Nou ik hoop het natuurlijk wel voor je,
ja zal ik doen, maar ik keek denk ik al na een minuut of 7 a 8. ohhhhh ik ben zo zenuwachtig , ik kan er niets aan doen. liefs irisje
Meid ik heb hetzelfde hoor. Ik en mijn vriendin die ook graag zwanger wil worden hebben al zo vaak getest en als het niet was kwam er GEEN streep, ook niet heel licht en de mijne is ook echt heel licht roze. Mijn vorige zwangerschap had ik precies dezelfde eerste test en dat was 11 dagen OVERTIJD en nu 3 dagen TE Vroeg Jou geef ik ook alvast een JIPPIE GEFELICITEERD hihi En idd 3 december kunnen we mekaar 3 dubbel feliciteren hahaha beide zwanger en.... jarig ikke ben zoooooooo blij liefs sancho
hoi hoi ja dank je. ik moet wel zeggen dat ik pas echt ga juigen als de test nog duidelijker positief wordt. zo spannend allemaal . Ik denk dat ik niet kan slapen vannacht. De sint heeft mn gedichtje gelezen, haha en het mooiste kado voor je verjaardag. liefs irisje
Hey Irisje, Enorm spannend zeg, dus je hebt de test binnen 10 minuten afgelezen? Het klinkt wel hoopvol. Ik heb na mijn 2e curettage een zwangerschapstest gedaan, en die was en bleef hartstikke negatief. Een heel erg voorzichtige gefeliciteerd voor jou! Zou wel super zijn. Het is echt een vruchtbare maand geweest voor de dames met een miskraam achter de rug! Kan me voorstellen dat je vannacht nauwelijks hebt geslapen. Ik ben heel erg benieuwd naar je test op 3 december en duim heel hard voor je! groetjes, Marla
Hey, Heb zojuist met ochtend urine getest zag gelijk al de teststreep en is nu dubbel zo duidelijk als gister ( was met middag urine) Ik voel gewoon dat ik weer zwanger ben . We zijn zo blij Veel liesfs sancho
Hi Sancho, Gefeliciteeeeeeeerd! En nou maar verhuizen naar het meest begeerde onderdeel van het forum Marla
hoihoi ik ook vanmorgen weer getest en de streep was weer duidelijker. ik had ook gisteren getest met middag-urine. ik verhuis naar het ik ben zwanger forum. marla en sandra veel succes he deze ronde! bye bye babes
ohja totaal geen symptomen dus,niets. alleen hartkloppingen misschien. dat wilde ik nog even zeggen. liefs irisje