Hoi, Misschien een beetje raar maar ik heb sinds een week of 2 erg veel last van mijn tepels ze gaan dan steken en worden paars en doen echt zeer. Ik moet dan ook echt mijn borsten een beetje laat maar zeggen plat drukken want anders is de pijn even echt niet te harden. Ik heb het ook steeds maar even maar het is wel echt vreselijk. Hebben meerdere hier last van. Het is dan wel niet een van de eerste symptonen in de zwangerschap maar het is een symptoom dus vandaar dat hij toch even hier staat. Groetjes Alexandra
Nou idem hier... Ze worden bij mij niet paars, maar ik merk dat ik nu een anderhalve week enorm gevoelige tepels heb (terwijl ik daar normaal geen last van heb) Zelfs mijn vriend is het opgevallen dat ik terugdeins als hij ze aanraakt.. Mssn onwenning van de pil, anders weet ik het ook niet... Tenminste in mijn gevallie
nou ik heb er ook heel veel last van sinds ik zwange ben. als ik dan savonds bijv geen bh aan heb alleen een lekker dikke trui, en ik krijg het dan koud, dan heb ik ook van die zere tepels en idd ze worden dan ook echt paars. bij mij dus ook een zwangerschaps symptoom, heb er toch al zo'n 2 maanden last van.
whahaha. bij mij zijnze ook niet paars alleen als ik het erg koud heb, ook alleen dan doen ze behoorlijk veel pijn.
hoi, Nou bij mij worden ze ook echt alleen maar paars als ik het koud heb. Maar zoms komt de pijn ook zonder dat ik het koud heb en dan verkleuren ze ook maar niet zo heel erg. Maar mijn man mag er dan idd ook echt niet aankomen hoor dan ga ik door de grond.
Ja die tepels, ook errug gevoelig, meer zoals toen ze voor het eerst groeiden....... Voor mij ook eerste ronde en ontpillen/ringen..... Maandag nod, ofzoiets, zo heet dat geloof ik. Zit nog niet zo in de termen, excuus Voel me nu errug misselijk, koud maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden, die kou dan.......... Nerveuzig : : Nou iedereen succes en hopelijk lukt het allemaal. Voor mij is het erg nieuw, dus lees graag van jullie en over jullie belevingen, tnx