Hoi dames, Ik heb een vraagje ik ben 7 weken zwanger, maar ik heb nu al ruim een week last van me onderbuik, een soort krampen net zoals een soort van menstruatie pijn en dat trekt door naar me rug heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand me advies geven. Alvast bedankt dames Groetjes jessica
Wat jij beschrijft is wat ze bandenpijn noemen. Het gaat gepaard met het groeien van je baarmoeder. Zo is mij tenminste verteld! Succes met je zwangerschap! Mag morgen me bloed laten tesetn op HCG. (Als ik tenminste nog steeds niet ongi ben) Groetjes Marjo
ik hoop dat het raak is voor je meid heel veel sterkte morgen en laat het wel even weten want ben wel nieuwsgierig ik ben zwanger geworden tijdens de pil niet opgerend maar toch onwijs blij met ons kleine frummeltje
Wees maar blij met je kleine wondertje! Hoop dat het ons ook nog 1 x gegund is! Groetjes en tot horens! Marjo
Er wordt hier op de forum heel veel geschreven over deze 'kwaal', dus dat is een teken dat het heel veel voorkomt. Nergens druk om maken dus..
Hoi naamgenoot Is niets om je druk om te maken zoals Muuske64 schreef. Het is bandenpijn, komt doordat je baarmoeder groeit jessica