vraagje??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca78, 26 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,


    Vanaf wanneer kan je aan je lichaam merken dat je zwanger bent? Kan dat al een paar dagen voor je NOD?

    Gr . Bianca
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Ik kon het al iets meer dan een week voor m'n nod merken, pijnlijke borsten en steeds zeurderig gevoel in onderbuik
     
  3. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ja dat kan.
    Dat had Silvie ook.
    Maar niet iedereen heeft dat.
     
  4. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik merkte t helemaal nergens aan... Was al 6.5 week zwanger voor ik getest heb en dan nog was het niet uit overtuiging... Ik ben namelijk gelijk na de pilstop zwanger geworden en had meer zoiets van "voor ik aan de dok ga vragen wrm ik nog niet ongesteld ben doe ik zelf wel al een zwangerschapstest". De week daarna werd ik ineens kotsmisselijk haha dus ik had t uiteindelijk wel geweten ;)
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik heb ook pas getest op het moment dat ik misselijk werd.
    Getest en positief! ik was toen ongeveer zes weken.
    Had bijna nooit menstruaties dus ik kon niet uitgaan van een NOD.

    Verschilt echt bij iedereen denk ik
    Groetjes Jolanda
     
  6. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai!

    Sinds mijn vriend en ik proberen zwanger te worden, lijkt het gek genoeg iedere maand wel weer anders, die menstruatie. Voorheen altijd regelmatig en altijd dezelfde klachten. Sinds we het proberen kan ik er ineens echt niet vanuit gaan dat welk signaal dan ook iets voorspelt.

    Maar ik hoop echt dat het voor jou anders is, en dat jij het wel direct merkt!!!

    Groetjes,
    Anouk.
     
  7. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    sommige mensen weten het gelijk na nod maar ik kon er niets van merken is toch per persoon verschillend gewoon ff een test doen zit je ook niet zo in spannimg
     
  8. Anicka

    Anicka Lid

    17 aug 2005
    33
    0
    0
    Ja, ik wist het ongeveer een week voordat ik kon testen. Pijnlijke borsten en zo, ik wist het direct. Dus het kan zeker wel maar een test is toch wel even de zekerheid die je nodig hebt.
     
  9. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    dit is inderdaad bij iedereen verschillend.
    Ik moet zeggen dat ik mij ook anders voelde dan normaal voor mijn ongi. Pijnlike tepels en een raar gevoel ik mijn onderbuik....
    Ook was mijn hondje aanhankelijkrt dan normaal!!
     

Deel Deze Pagina