Herkennen jullie dat gevoel? Gewoon weten dat je zwanger bent maar toch bloednerveus voor je aankomende nod? Ik leid het niet af aan kwaaltjes maar het is puur mijn gevoel. Toen ik de eerste keer zwanger was (mk bij 5,4 wkn) wist ik het ook meteen. En nu denk ik het weer te weten maar wat is dit zenuwslopend hè? Aankomende zondag mijn nod en vanmorgen een zeer lichte maar aanwezige streep op mijn zw.test. Toen ik zwanger was van mijn zoontje (nu 9 maanden) testte ik ook 6 dagen van te voren zeer licht en met 3 dagen voor nod positief met de cb digitaal met indicator. We zouden zo graag een tweede wondertje willen. Elke vezel in mijn lichaam zegt 'je bent zwanger, geloof het nu maar'. Maar ik wil eerst een mooie positieve knaltest! Herkenbaar? Groetjes, Pascale
hey, van m'n eerste zwangerschap zat ik met enorm veel kriebels en wist ik ook ergens dat het raak was.nu van ons tweede zwangerschap had ik weer heel dezelfde kriebels als van ons eerste,en ja het is idd zo dat we opnieuw zwanger zijn. duim hier met je mee dat het opnieuw raak zal zijn. veel succes !!
Ik herken het ook. Bij Dinand had ik ook een heel warm gevoel van binnen, net of er vlindertjes in me buik rondvlogen. Toen ik 3 weken geleden dat ook had zat ik bij mezelf na te denken: Zou het? We waren namelijk helemaal niet bezig voor een 2e kindje. Maar hij/zij is wel zeer welkom en gewenst hoor hihi. Meestal klopt het wel als je gevoel dat zegt!
Ik wist ook al voordat ik getest had dat ik zwanger ben... Het kon niet anders, ik wist het heel zeker, en ja hoor... zwanger! Een licht 2e streepje is al super, hopelijk heb je over een paar dagen een knaltest!
Ja, hier ook! Iedere maand maakte ik mezelf gek.. "Zou 't?" En nu weer (bij onze eerste ook) had ik een soort rust over me. Ik wíst het gewoon, maar ik kan niet verklaren hoe of waarom. Overigens testte ik al 11 dpo duidelijk posi met de testen van testjezelf.nu. Zelfs vriendlief zag de streep al en dat wilt wat zeggen..! Ik hoop dat jouw gevoel klopt, laat je iets weten? Succes!! x Roosje
Leuk dat er dames zijn die begrijpen hoe dat voelt. Het is zo moeilijk uit te leggen he? Je baseert het op enkel je gevoel. Natuurlijk laat ik het weten. Ik doe even geen test meer en wacht mijn nod rustig af. Ik houd jullie op de hoogte!
ja hoor herken het heel goed ben nu pas 4 wk maar toch hou ik me ermee bezig bang dat me nod komt elke dag testen eigenlijk ook niet goed maarja zo ben ik eenmaal!
hey ik wou ook even joinen in dit gesprek ik help dit gevoel ook deze maand. de vorige keer was mijn gevoel ook juist maar dat werd een mk kwa kwaaltjes kanik niet op af gaan, heb een zwakke maag en ben dus regelmatig misselijk door de week dit komt door eten enzo . deze maand voelt het anders,mensen verklaren me voor gek mn man zelfs ook. maar dit is de 3e week van de cyles. van de gyn kregen we huiswerk mee om de dag te gaan klussen in de vruchtbare week dat gedaan dus met daarbij ovutesten en daarop gemikt zeg maar. heb steken in mn buik met name rechts en links onderin. ook rommelde het een paard dagen nu is het over en niet meer misselijk maar toch voelt het anders. raar om te verklaren eigenlijk. ik hoop dat ik gelijk heb deze maand want ben echt zo ver om nu echt mama te worden en man lief trouwens ook papa gr luna
Hoi Luna, Voor jou dus ook spannend! Ik herken dat hoor van de 3e week. Ik heb op 6 of 7 nov mijn ei gehad (ovu-testje) en op 8 nov had ik al het gevoel van 'dit kan wel eens raak zijn'. Ik houd mijn nod dus op as zondag. As vrijdag ga ik denk ik een testje doen. Geen streepjes turen maar duidelijk 'zwanger' of 'niet 'zwanger''. Ik ben ondanks al mijn gevoelens wel nerveus hoor. Toch bang om de kous op je kop te krijgen. Maar je hoort het vaker hè, dat vrouwen het aanvoelen wanneer ze zwanger zijn. En net als jij heb ik helaas mijn miskramen ook aangevoeld. Er was nog geen aanleiding voor, geen bloed, geen afnemende kwaaltjes, maar ik wist het gewoon. En 6 dagen later begon ik inderdaad te bloeden en is het mis gegaan. Spannend nu weer hoor! Groetjes
hier bij Emma wist ik het ook meteen en het klopte. Paar maanden geleden had ik weer het gevoel, toen klopte het alleen helaas niet. Afgelopen maand had ik juist het gevoel niet en toen was het raak, ook apart he haha! maar vaak klopt je gevoel hoor! laat je je posi test zien als je die hebt?
Ik wist het ook gewoon. Ben 10 okt gestopt met de pil maar de tweede week van November bleef ik maar denken van volgens mij ben ik zwanger dacht er dag en nacht aan,kon er niet van slapen,terwijl ik er nog helemaal niet mee bezig was,dacht duurt wel een paar maanden. Had ook geen kwaaltjes maar ik moest gewoon een test doen! Ik dacht het kan eigenlijk helemaal niet zo snel maar doe maar een test en als je ziet dat het negatief is denk je er niet zoveel meer aan. Dus een test gekocht en ja hoor positief getest vorige week vrijdag. Ik kon het niet geloven maar dacht van zie je nou wel ik wist het gewoon. Er komt idd en soort rust dan! Heel apart! Mooi he meiden!
hey meid nou dus voor jouw ook spannend jah weet je ik heb het gevoel wel maar jah gevoel kan misleiden zijn. ik wacht het .tot opheden nog steeds last van de buik met name rechts en links van de eierstokken en baarmoeder trekt soms ik wacht het wel af. wat betreft de mk , jah ik voelde het wel aan. op oud jaars dag was ik niet meer misselijk wat ik eerst iedere ochtend had tot aan spugen toe. tegen het eind van de ochtend ging het weer weg en die dag niet. ik stapte uit de auto voor naar mn werk te gaan en kreeg ineens super veel kramp. ik was ook niet misselijk raar eigenlijk. en toen begon het vloeien het stopte gewoon niet meer, meteen ook naar d earts gegaan. waarop ze me verdrietig aan keek en zij sorry meisje ik kan niets meer voor je doen. je gaat het verliezen. nou toen brak mn hart echt waar, ik heb gehuild de hele weg naar huis . ik gaf me zelf de schuld , heb ik iets verkeerds gedaan . omdat ik eerst niet wist dat ik zwanger was had ik een stukje brie gehad. maar arts zei van een aantal stukjes dat niet kon. nou je wereld stort in hoor echt waar. maar nu gaan we er weer goed voor en we zien wel waar en hoe ver we komen. heb gelukkig heel veel steun in dit forum en omgeving gehad en zeker ook werk heb jij lang geleden mk gehad?? of nog vers geleden zeg maar? wat heb ij gedaan om het te verwerken? ik hoop voor je dat het raak is meid en dat je het mag houden gr luna
ik wist t ook bij alle 4 (en ook bij de mk) , daarnaast had ik ook wel vaker het gevoel dat t zo was, maar ik kwam dan nooit tot positesten... Maar bij de 4 kids was er absoluut geen twijfel.. ik hoefde ook eigenlijk niet te testen.. was ook helemaal niet bang voor een nega test.. Bij Anna testte ik 3 dgaen voor NOD negatief.. toch had ik zoiets.. oke.. morgen dan maar.... en ja hoor dag later was ie positief.. bijzonder vind ik dat nog steeds...hihihi...