Soms moeilijk plassen en kramp

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissV, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissV

MissV Actief lid

14 sep 2006
    149
    1
    0
    Almere
    Gisteravond was ik uit eten geweest en moest behoorlijk plassen toen ik thuis kwam. Ik had er kramp van. Toen ik eenmaal op het toilet zat, lukte het plassen niet. De krampen werden steeds erger. Na een tijdje heb ik de kraan aangedaan en toen kwam het uiteindelijk wel.

Vannacht had ik het weer. Ik moet toch al heel vaak plassen 's nachts. Nu werd ik weer wakker van enorme kramp en na ongeveer 5 minuten op het toilet te hebben gezeten, kwam de plas uiteindelijk. Blijkbaar had ik toch niet goed uitgeplast want 10 minuten later moest ik alweer.

Herkent iemand dit? Overdag gaat het allemaal goed, als ik het maar niet te lang ophoud. Ik heb nog nooit blaasontsteking gehad en weet dus niet hoe dit voelt.

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik heb dat ook als ik mijn plas te lang ophoud....
    dan wil het ook niet meer met als gevolg dat ik om de have klap naar de wc moet weet ook niet wat je er tegen kan doen behalve eerder naar de wc gaan..

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Als ik jou was zou ik voor de zekerheid even je urine laten controleren op een blaasontsteking. En het advies van een VK/gyn. is vaak, om de 2 uur gaan plassen en je plas niet ophouden omdat je tijdens de zw. schap sneller kans hebt op een blaasontsteking.

Deel Deze Pagina