vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mop, 13 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mop

    Mop Lid

    30 dec 2005
    15
    0
    0
    Nu heb ik al een dochter vvan 1.5 als de baby eris dan is ze net 2 hoe doen jullie dat , met kinderwagen enz ervaringen zijn welkom
     
  2. Niet meer actief

    ik heb dus hetzelfde eigenlijl aysha is dan ongeveer 20 maanden als de baby komt. Te jong vind ik om in een groot bed te leggen. Wij kunnen van een vriendin een wieg lenen. Verder willen wij een topmark duo wagen kopen via marktplaats. Daar staan ze echt heel veel aangeboden en vaak bijna als nieuw.
    Verder weet ik het ook zo verder niet hoe we het gaan doen de commode gaat wel naar de babykamer en alysha heeft geen commode meer in haar kamer dan.
    Het scheelt wel veel. alle hydrofiele luiers en spuugdoekjes heb ik al dus hoef ik niet meer te kopen en ook alle rompers heb ik bewaart en vaak zijn dit witte neutrale dus kan zowel een meisje als jongen aan.
    Veder wijst het zoch vazelf wel denk ik
     
  3. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hallo mop,
    Toen ik in oktober 2005 beviel van mijn tweede was onze eerste anderhalf jaar. Wij hebben een topmark duowagen aangeschaft waar wij veel plezier aan beleven. Ze zitten/ligt achter elkaar en de wagen is makkelijk hanteerbaar. Je kunt hem ook erg klein inklappen zodat ie makkelijk in de auto gaat. Voor onze oudste hebben wij via marktplaats een nieuw ledikant en commode gekocht, want ze is nog te klein voor een ander bedje vinden wij. Straks moet er natuurlijk nog een andere kinderstoel bijkomen. Voor de rest hoefden wij niet veel nieuws aan te schaffen. Hopelijk heb je hier wat aan. Oja, persoonlijk zou ik voor een duowagen achter elkaar kiezen, die brede zijn wat moeilijker te hanteren vooral in winkels vind ik.

    Succes ermee
    Groet kwebbel
     
  4. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hoi mop,

    Toen ik zwanger was van mijn tweede was de oudste ook nog geen 2 jaar. Wij zijn voor de bevalling wel al met het slapen in een groot bed begonnen, en dit ging echt uitstekend. Wel legde we aan de open kant in het begin een matras op de grond en later een dekbed, dat mocht ze eruit vallen dan valt ze niet hard ;) en de klink natuurlijk omgezet, want mocht ze uit bed gaan dan kan ze niet van haar kamer.
    De tweede hebben we ook na anderhalf jaar in een groot bed gelegd en ook met haar is dat altijd goed gegaan.
    Ook kun je van zo'n hekjes krijgen om een een normaal bed te bevestigen zodat ze niet 1,2,3 eruit vallen.
    Toen de tweede was geboren zette ik de oudste steeds op het voeteneind van de kinderwagen. Wel liet ik haar ook lopen zodat ze er toch al aan kon wennen, en ook hiermee is het uitzonderlijk goed gegaan eigenlijk.

    Groetjes Angela.
     

Deel Deze Pagina