Na 9 dagen overtijd ben ik ongesteld geworden . Mijn ongi is nu weer weg . Zondag begon het met bruinverlies en klein beetje bloed dat bleef de hele dag zo. Maandag toen ik opstond zag ik dat ik flink wat bloed had verloren, en dat dit helder rood was. . Het bleef ook helder rood en meestal is het donker rood bij mij maar nu niet . Dinsdag werd het al minder en gisterochtend had ik alleen nog een beetje bruin verlies op wc papiertje en nu heb ik nergens meer last van . Vorige week deden mijn borsten erg zeer tot dat het bloed kwam en nu doen ze niet zo erg zeer . Ben ook nog steeds emotioneel kan om alles janken . Ben nog steeds af en toe duizelig , mijn kleding gaat s'avonds strakker zitten , er lopen flinke blauwe aderen op mijn borsten en heb bultjes op de tepelhof . Was het toch gewoon een ongi ? of wat anders ?
Sommige vrouwen worden nog een keer "ongesteld" als ze zwanger zijn. Meestal duurt dat dan niet zo lang en het kan inderdaad meer bruin-verlies zijn. Er is maar één manier om daar achter te komen: Testen! Succes!
Of het was een innesteling en het is misgegaan. Dus misschien nog ff wachten en als de 'klachten' aanhouden een testje doen? Want als het een vmk is, dan heb je nu nog hcg in je urine terwijl het niet goed is gegaan.