vraagje ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ally, 8 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo :)

Ik zit weer met een vraag ,ik weet dat jullie geen gyn zijn ,maar het helpt me toch een beetje als ik jullie antwoorden lees.
    Ik heb in maart 2006 een curretage gehad (dit was mijn 4 mk),ik heb eerst 2 mk gehad daarna voldragen zwangerschap in 2000 en daarna 3mk in 2005,na 2001 voelde ik mijn eisprong altijd elke maand,maar sinds de curretage voel ik niet meer,mijn cyclus is van 28 dgn over de 35 dgn nu.
    Ik ben nu al 2 jr bezig met kindje .
    Was ook altijd snel zwanger,maar nu zijn we weer vanaf mei bezig.

Ik kom uit het buitenland,en als ik mijn familie spreek ,hebben ze het het altijd over dat ik mijn baarmoeder moet laten schoonmaken.
    Ik heb aan de gyn gevraagd of ze dat hier ook deden ,maar dat toen ze hier niet.
    Omdat ik mijn eisprong nu niet meer voel ,ik heb het gevoel dat het door de curretage kom,heb wel slijm verlies .
    Als mijn ongie begon dan was ik de volgende dag aan het vloeien ,en nu heb ik al een hele week veel rozig slijm ,maar ongie zet niet door,sinds 2 wkn ook buikpijn .

Ik wil jullie hartelijke danken voor jullie tijd :)

Ally

2. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Mijn vraag is gesloten :rolleyes:

Willen jullie nog antwoorden,A.U.B ;)

Ally

3. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    hallooooooooooooooooooooooooooooooooooo

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Halloooooooooooo Ally,

De baarmoeder schoonmaken doen we hier in Nederland inderdaad niet. Wanneer je een curretage hebt gehad en het vloeien daarna is opgehouden, is je baarmoeder schoon en kun je dus weer met je cyclus verder. Het gebeurt wel eens vaker dat na een curretage de cyclus wat vernader. Hoe dat komt, geen idee. En da tje de eisprong nu niet meer voelt komt zeer waarschijnlijk niet door de curretage hoor. Maar dat wil dus absoluut niet zeggen dat het nu niet goed zou zitten met de eisprong.
    En heb je tot nu toe elke menstruatie dat rozige slijm gehad ipv helderrood bloed? Als dit de eerste keer is moet je misschien voor de zekerheid toch eens een testje doen. Wanneer je na een jaar van proberen nog niet zwanger bent geraakt, kun je toch eens naar de huisarts gaan voor advies.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina