wordt dit mijn eerste miskraam?!

Discussion in 'Miskraam' started by Brinatjuh, Jan 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    hoi meiden,

ik durf het eigenlijk niet te vragen want misschien pakt het allemaal nog positief uit....
    gistermiddag had ik wat rozig slijm en wat bloedverlies,dus mocht ik naar de vk...daar kon ze nog niet duidelijk iets zien,en ze zei dat het vruchtje waarschijnlijk iets jonger is....
    verder gisteren geen bloed meer verloren, en ik ben ontzettend misselijk al de hele dag.....en moe...
    maar vandaag toch weer rozig slijm met helderrood bloed(vegen) en net ook in de wc een beetje bloed...
    er zit verder niets in mijn ondergoed, en verder heb ik (nog) geen last van buikpijnen en/of rugpijnen...

maar zou dit een eerste miskraam kunnen worden of is het gewoon innestelingsbloed zoals de vk zei....gelukkig heb ik over 2 weken weer een afspraak,mocht er verder niets gebeuren....

oh ik hoop zo dat de beeb blijft zitten,want ook al is hij ongepland hij is zo gewenst!!!!......

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hai! Wat een stress. Het kan in principe alle kanten op. Bloedverlies komt zo ontzettend vaak voor. Maar de vraag is even of je een beetje zeker weet wanneer je eisprong is geweest want dat je met 7 weken niks ziet, dat is toch wel ongebruikelijk... Was er wel een vruchtzak?

3. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    de vk zag wel dat ik zwanger ben....dus dat is wel positief en daarom heeft ze mijn echo 1 week vervroegd... ik hoop zo dat het bloedverlies niets is....
    weet ook niet wanneer mijn eisprong was, niet precies omdat ik vrij snel weer zwanger ben en maar 1 keer ongi ben geweest...

ik ga hard duimen!;)

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Oke! Dan kan het zeker nog goed komen. Hoop het voor je, maar het kan echt zomaar!

Share This Page