Zijn dit veel voorkomende symptomen miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Assje, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Twee maanden geleden testte ik licht (maar goed zichtbaar) positief iets voor NOD, digitaal was nog negatief. In de dagen hierop kreeg ik ineens kramp, diarree na een paar dagen verstopping en mijn temperatuur daalde. De testen werden lichter en na een paar dagen kreeg ik bloedverlies. Kortom, een vroege miskraam.

Nu testte ik vorige week wederom positief, maar nu heel erg duidelijk, teststreep donkerder dan controlestreep zelfs. Digitaal was ook positief, gisteren gaf CB indicator 2-3 weken aan. Ik zat nog met de vmk in mijn hoofd dus ik durfde maar moeilijk positief te zijn, alleen de testen knalden eraf dus langzamerhand voelde ik me er beter over en durfde ik een beetje blij te zijn.

Tot gisteravond, want ineens kreeg ik diarree nadat ik de hele week verstopping had, heel mijn darmen van slag en een gerommel van jewelste. Temperatuur opgenomen: 38 graden. Ik heb sinds gisteravond ook lichte kramp in mijn rechter lies en vanmorgen zag ik dat mijn temperatuur ook weer een tiende gedaald was. Die was eerst opgelopen naar 37.4, eergisteren 37.3 (maar dat kan ook gewoon een kleine schommeling zijn lijkt me), gisteren wilde ik niet tempen omdat ik mezelf niet gek wilde maken maar vanmorgen was het 37.2.

Ik heb nu dus dezelfde symptomen als bij mijn vmk, mijn grafiekje van FF begint er hetzelfde uit te zien. Het enige verschil is trouwens dat ik nu zeer pijnlijke tepels heb (nog toenemend), terwijl ik dat vorige keer niet had. Ik heb eigenlijk de hoop al opgegeven en reken op een bloeding en dus miskraam in de komende dagen. Nu vraag ik me af of mensen deze symptomen herkennen? Zijn dit veel voorkomende symptomen bij een miskraam, of is dit toeval?

2. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Hoi Assje,

Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar ik weet wel dat je darmen zich vaak gaan legen voor een bevalling. Ik had bij mijn miskraam die dag ook het idee dat mijn darmen zich aan het legen waren. Ik kan me zo voorstellen dat wanneer je al een paar dagen verstopt zit, je lichaam het op deze manier oplost.. diaree.
    Maar je darmen kunnen zowiezo raar doen tijdens je zwangerschap, door de hormonen dus het lijkt mij dat het niet direct in verband hoeft te staan met een miskraam.

Hoop dat alles goed is en blijft!

Liefs

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik herken dit niet als het symptoom van een miskraam. En ik vind je temp nog mooi hoog. Ik zou denken dat je darmen gewoon van slag zijn door al het progesteron dat er in je lijf zit door de zwangerschap!

Suus

4. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Hij is ook nog niet heel laag, maar vorige keer daalde hij geleidelijk in ongeveer een week en toen begon de bloeding. Dat tempkaartje zag er ongeveer hetzelfde uit als deze: langzaam stijgend, een piek en daarna langzaam dalend tot miskraam. Ik ben sowieso een vrij warm persoon, mijn temperatuur voor de eisprong was deze maand uitzonderlijk laag, normaal zit ik rond 36.8 in de eerste fase.

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Spannend, hoor. Hoop dat je temp niet verder gaat dalen.

Suus

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik vind het ook niet echt symptonen van een mk ...
    zolang je geen bloed verliest en je temp nog hoog is !!
    maar ik snap je onzekerheid heeeel erg goed
    sterkte en ik ga duimen dat het helemaal goed blijft gaan

7. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Temp blijft nog steeds dalen, zit inmiddels op 37. Verder helemaal niets, geen pijn maar ook geen zwangerschapstekenen. Pijn in de tepels neemt geleidelijk af dus ik verwacht een einde.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jeetje, wat rot. Ik hoop het toch niet! Kun je geen hcg laten prikken? Dan kunnen ze toch wel iets zeggen over hoe het met de zwangerschap gaat?

Suus

9. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik ben extreem angstig voor prikken, dus dat is helaas geen optie. Ik vind het al afschuwelijk dat ik de 25e op intake vk moet laten prikken, krijg daar nu al klamme handen van. Bovendien, als het dan mis is kun je er toch niks tegen doen en als het nog goed is dan zie je dat vanzelf wel. Zou handig zijn om vooraf te weten maar aan de uitslag verander je toch niks. Ik houd er ernstig rekening mee dat dit voor de 2e keer slecht afloopt :(

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik ken het. Al ben ik zo ongehoord sufgeprikt de afgelopen de afgelopen 2 jaar met al die zwangerschappen en onderzoeken, dat het me nu eigenlijk geen moer meer kan schelen.

Maar het is waar, aan de uitslag verander je niets.
    Ik hoop dat het gewoon toch goed afloopt!

Suus

11. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Bedankt voor je reacties en medeleven! Ik voel me bijna een beetje schuldig gezien jouw problemen, die zijn veel erger dan die van mij :(

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Elke miskraam is erg. Echt waar. Ik duim voor je!

Suus

13. bint al maghreb

24 jan 2011
    12
    0
    0
    hoe gaat het nu met je??
    Is het netjes blijven plakken?

Deel Deze Pagina