Hallo meiden, even een vraagje, ben op 30 november j.l. gestopt met de pil, en 4 december ongesteld geworden en volgens de calculator zou ik dit weekend super vruchtbaar zijn maar nu heb ik vandaag tot 2x toe wat wit -heel lichtroze achtig slijm bij het afvegen ( sorry, klinkt niet echt fris) heb ik echt nooit eerder gehad! het is net een grote klont slijm zeg maar! Kan iemand me vertellen wat dit kan zijn? Alvast bedankt girls!
Hoi misschien je eisprong? of een voorbode daarvan? kan van alles zijn maar zo klinkt het wel. Maar goed kan het ook mis hebben he. Veel succes jennie72
Dank je Jenny, laten we het hopen! 1 januari moet ik normaal gesproken ongesteld worden (cyclus 28 dagen) dus ik moet nog even wachten!
Dan w88 we gezellig samen meis! Heb mijn NOD 27 december, dus.... Dat we allebei positief mogen testen! Groetjes Marjo
Aan de klus meid Kan wel eens heel goed zijn dat je ei er aan komt, dan krijg je van dat slijm. Ben er maar blij mee, dan kan je herkennen wanneer je vruchtbaar bent. Succes, Monique
oke meiden we gaan ons best doen van het weekend haha dat wordt hard werken! haha kan inderdaad ook ontpillen zijn, ik ben maar sinds afgelopen juni aan de pil, zouden die hormonen snel uit me lichaam zijn? ben echt benieuwd! laten we hopen dat we allemaal positief testen en 2007 voor ons een mooi, zwanger jaar mag worden! ik duim ook voor jullie!
ik ben nog steeds niet ongesteld, maar durf niet te testen...haha. heb al zoveel nega testen gehad pffff en ik durf niet op een posi test te hopen. oohhh zou zo leuk zijn zo net voor kerst
Ik ben sinds half october gestopt met de pil! En ben toen gelijk ongesteld geworden! Alleen daarna niet meer! Ben dus al meer dan een maand overtijd! ik heb na 6 dagen en na 2 weken een test gedaan allebei negatief! Ik heb de pil 5 jaar geslikt weet iemand of je cyclus dan exra lang kan duren voordat ie weer goed op gang komt of ben ik waarschijnlijk gewoon zwanger! voordat ik aan de pil was duurde het hooghuid 6 weken. ben daar nu dus al 2 weken overheen! help hehhe! Groetjes judith
ja toen ik eerst stopte duurde het 2 en halve maand , ben na relatie breuk weer begonnen met de pil en nu sinds de zomer met mijn zeer lieve vriend weer gestopt omdat we allebij kids willen, en nu is mijn cyclus normaal na t stoppen meteen 28 tot 30 dagen...... dus het kan idd, ik was 2,5 mnd te laat ......