Wie doet hier aan mee? Ik bedoel dan het panel dat de boodschappen scant. Ik wou dit graag doen maar nu blijkt dat ze een programma op je pc installeren die de gegevens aan hun doorgeven. Hoe gaat dat dan te werk? Ik ben bang dat hun dan ook andere info van mijn pc kunnen trekken.
Ik doe er aan mee en gaat niet met computers gaat met een scanner die gegevens aan hun computer doorgeeft.. is echt leuk je spaart bonuspunten en krijgt er een bijdrage voor terug..
ik heb ook een tijdje meegedaan.. maar ik weet niet van een programma op je computer hoor. de scanner staat 24 uur per dag op stroom en de scanner belt met een belverbinding de gegevens door. ik heb 2maanden meegedaan,maar ik vond het veel ste veel werk..
Ik doe het ook, zo'n 3 jaar nu.... je krijgt elke week punten en dan kan je voor leuke dingen sparen...
ik doe het ook. Gaat via een scanner. Je verdient punten.. en daarmee kan je iets uitzoeken. Je krijgt stroomvergoeding en maandelijks een bedrag. ALthans ik wel. Volgend jaar 50% van dat bedrag en daarna niks meer Ik heb ook een handdoek gekregen omdat ik zwanger ben. Ow en misschien een tip want zo werkt het bij mij echt het snelst. Mijn man ruimt het uit. En ik begin bovenaan bij mijn kassabon.. Zo werk ik het in 1 af.. Ben dan binnen 15 min klaar! En manlief ruimt het op. ( de dubbele boodschappen gaan gelijk de koel-kast in want je hoeft maar 1maal in te scannen!
Tot je 30ste krijg je idd 20 euro p.m toch ? ik krijg het helaas niet meer maar ja de punten zijn ook leuk hoor
Ik kreeg een brief en daar stond in dat ze een programma op mijn pc gingen zetten. Pc was een vereiste
Leuk! wist helemaal niet dat dat bestond joh! maar heb me meteen aangemeld, maar niets over PC's ofzo.. er komt iemand thuis om zo'n scanner te 'installeren' heb me aangemeld via consumerscan.nl
Me2 aangemeld. Fijn ook dat je niet verplicht bent een telefoonnummer op te geven. Heb alleen mijn mailadres doorgegeven. Daar ben ik altijd bereikbaar, en ik háát bellen Ben benieuwd. Kon alleen niks vinden over de vergoeding waar iemand anders het over had als je onder de 30 bent Maar dat maakt niets uit natuurlijk, lijkt me wel leuk om te doen en zo punten te sparen voor dingen uit de catalogus
Degene die het over een installatie op PC hebben..hebben jullie je niet aangemeld voor GFK Internet Monitor? Daar staat onderstaand stukje bij namelijk:
Lijkt me ook logisch dat voor een internetmonitor iets op je pc moet worden geinstalleerd... moeilijk monitoren anders
het is een luttelete bijdrage van 12,50 hoor. Het was eerst hoger.. Maar dat is ingekort.. Dus 1 jaar 12,50 en het 2e jaar 6,25 per jaar. Ach goed is toch 125 euro per jaar! Kan ik bijna 3 x boodschappen van doen