Badkamer schoonmaken

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaMars, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Wat ik ook doe, ik krijg hem niet schoon!! Mijn badkamer is oorspronkelijk zwart-wit, maar lijkt op dit moment meer wit-zwart.

Wie heeft de tip, om mijn badkamer weer helemaal glimmend en schoon te krijgen, vind m zo smerig dat ik zelfs niet eens rustig in bad kan ontspannen, want het enige wat ik zie is vuil en viezigheid! :(

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha offtopic maar als ik jouwn nick zie krijg ik trek in (chocolade )mars

3. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Goedkoop stoomapparaatje kopen bij de Blokker (20 euro) en vullen met een deel water en een deel natuurazijn. Aan de slag, iedere tegel en iedere voeg schoonspuiten en borstelen met een schuurborstel en je badkamer is weer als nieuw! Veel plezier! Ik doe dit 2x per jaar. Kost me een ochtend maar alles is dan ook supertje schoon!

4. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

iemand dan ook de tip voor gele aanslag op de grond? Met chloor, hg-schimmelweg, antikal of ajax spul speciaal voor de douche, allen icm een harde bezem... ik krijg het gewoon niet weg! Ik heb grijze tegels.

Heb me afgelopen zondag een ongeluk gepoetst maar het lukt gewoon niet

5. tulip

tulip Niet meer actief

ts, ik gebruik blue wonder roze.

meidenhuis, een bakje vullen met azijn en keukenzout. Dan mengen, de dikke drap die je krijgt smeer je op de gele plekken. Dan een half uurtje in laten trekken en je kunt het er zo af poetsen.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mamamars stoomaparaat of hg vocht en weerplekken reiniger inspuiten half uur laten zitten evt nog ff wat poetsen met sponsje. pas wel op dat spul meurt en je kan er onwel van worden

meidenhuis ook die vocht en weerplekken reiniger gebruik goed in laten trekken

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd hg vocht en weerplekken reiniger :D

8. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

ja hier ook fan van hg!

9. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

HG is prima, maar niet voor die vergeelde vloer helaas...

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maar gebruik je dan wel vocht en weerplekken reiniger???? en dan echt inspuiten half ur uur laten intrekken dan desnoods met een spons en dan afspoelen? toen wij nl hier kwamen wonen zag onze badkamer er echt niet uit en met dat spul was ie weer helemaal WIT. nu inmiddels een nieuwe badkamer maar gebruik het nog steeds 1x in de maand want ben dr fan van haha

11. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik pak altijd een spray fles. Doe daar 1/3 soda in. 1/3 chloor en de rest vullen met water. Alles inspuiten, uurtje laten intrekken en daarna afspoelen met de douchekop. Nooit meer schuren. Heerlijk!

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Heb hier een vergeelde/verkalkte vloer goed schoengekregen met een nachtje schoonmaakazijn. Je hoort het dan schoonbruisen :)

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    spoel je de hele badkamer uit? nee toch.. alleen de douche cabine toch?

14. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    De voegen doe ik meestal met chloor en een harde tandenborstel.
    Ik heb trouwens gehoord dat cillet bang zeer slecht is voor je voegen.

Deel Deze Pagina