ga morgen testen, maar hoe klinkt dit: Overtijd gevoelige borsten en tepels (al een week) Regelmatig misselijkm vooral smorgens. moe, hoofdpijn Heb het idee dat ik ook bepaalde dingen lekkerder of juist minder lekker vind... Veel afscheiding, beetje dik en sluimerig (sorry!)
klinkt erg spannend allemaal.. ik heb het niet zo erg op dit moment.. kan ook bijna testen.. het zal wel tussen me oren zitten, maar heb het gevoel dat het dit keer raak is.. laat je het morgen weten..?? succes!!
Spannend dames. Maar ik voelde elke maand van alles. En was telkens niet zwanger. Toen ik een maand niks voelde en niks merkte bleek ik zwanger. Het zegt dus niet alles. Ik hoop het wel voor jullie! Succes
haha, nee mammie1982 dat ken ik wel! Bij de tweede dacht ik geen eisprong te hebben, dat was immers de 2 maanden ervoor ook het geval, en tegen de tijd dat ik in de gaten had dat ik WEL een eitje had gehad bleek ik ook 2 dagen later zwanger te zijn! niks gemerkt! Voel me nu ook niet zo vreemd, allen die borsten en die afscheiding is wat vreemder... Ik laat het morgen weten dames! dalijk maar vroeg gaan slapen
hoi, ik voelde sinds ik gestopt ben ook heel veel, maar heb nooit het gevoel gehad van JA.... voor het eerst heb ik dit wel, en mijn zus voelde het ook, die vroeg het namelijk hihi
Dames!! Ben zwanger!!!! Ik duim ook voor jullie, dus laat het snel weten! Ben zelf het weekend op vakantie (ik vlucht voor carnaval) dus ik lees het maandag wel of jullie zwanger zijn!!! succes! ps ben misselijk
Gefeliciteerd!! Hopelijk heb je het laten doordringen tijdens je vakantie het weekend.. Mijn menstruatie zet nog niet door.. Maar vanmorge teste ik negatief.. Dus even afwachten.. Als het woensdag nog zo is maar weer testen.. Had ook t idee dat ik t niet zo goed gedaan had.. Maar de test had wel een streepje van goede test.. Dus we zien t wel.. Jullie horen het wel..