hallo ladies,... ik weet niet of ik het hier goed neerzet maar wil het even met jullie delen. ik ben moeder van twee schatjes... en ons gezinnetje is compleet zo. dat hebben we besloten en beide staan we er volkomen achter!! maar.... ik heb het gevoel zwanger te zijn! mijn jongste is nu 3,5 maand en mijn ongesteldheid is nog wat rommelig op gang aan het komen. ik heb een aantal symptomen die ik bij mijn vorige twee zwangerschappen ook had zoals: bloedend tandvlees met vlagen misselijk (vooral na het eten van bepaalde dingen) gevoelige borsten en mijn gevoel van raak!!! in mijn hoofd dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook heel erg.... als de test negatief aangaf (wat dan niet het geval was) geloofde ik hem gewoon niet zo'n sterk gevoel heb ik dan... en dat heb ik nu weer!! morgen is het 4 weken geleden dat ik voor het laatst ongesteld ben geweest!! mijn man wordt over een maandje geholpen (knoopje erin) dus ik ben niet aan de pil gegaan. we hebben het opzsich veilig gedaan,.. opzich omdat het condoom over datum was... we hebben het al zolang niet meer met condoom gedaan dat die nog in de kast lagen. we dachten eerlijk gezegt dat dat geen kwaad kan, maar begin daar nu wel heel erg aan te twijfelen. ook hebben we we wel zonder condoom gedaanm, maar na een aantal stoten (om het zomaar te zeggen) toch een condoom omgedaan! (ik weet het heeeeel fout, en zeker met het idee van een compleet gezin!!) ik hoop aan de ene kant zo dat het een verwarring is met een aankomende ongesteldheid, maar mijn gevoel kan ik echt niet uitschakelen. ben zoooo in spanning nu. wat denken jullie zit er een zwangerschap in,... of zijn mijn hormonen nog gewoon een beetje aanwezig dat ik in de war ben?? ik weet het er zit niks anders op dan afwachten, maar kan op dit moment nergens anders meer aan denken. sorry voor mijn lang verhaal maar ik moest het even van me afschrijven.
hier een beetje t zelfde.. mn dochtertje is pas 6 en een halve maand.. en heb ook t gevoel zwanger te zijn.. ben al 2 weken over tijd, heb sinds afgelopen zaterdag af en toe last van afscheiding.. maar menstruatie komt maar niet door.. ik heb ondertussen al 2testen gedaan, maar beide negatief.. ik weet het ook echt niet meer...
ik weet het meiden een testje geeft de zekerheid die ik nodig heb!! maar op de één af andere manier durf ik niet zo goed! ik ben zoo aan het wachten op mijn ongesteldheid, en dat ik mezelf in de war breng door mijn symptonen... dat ze bij een ongesteldheid horen. mocht het zo zijn dat mijn gevoel wederom juist is en dat ik zwanger ben gaan we er wel helemaal voor en passen we ons toekomst perspectief aan.... maar het is zo spannend dat ik het liefst nog even wil wachten op mijn ongesteldheid (mocht die komen) probeer mijn gedachten nog een weekje ergens anders op te zetten (wat echt niet meevakt en ga volgende week dinsdag testen als ik nog niet ongesteld ben... voor degene die het willen weten zal ik hier komen melden wat de uitslag is... bedankt voor jullie berichtjes terug en mamalief.... wat ontzettend spannend moet het ook voor jullie zijn!! we zitten inderdaad een beetje inj het zelfde schuitje.... weet je al waar je aan toe bent?? succes, en jullie horen nog van mij...
Bij mij was de cyclus was weer zo'n 10 maanden na de bevalling weer enigzins stabiel. Ben na 6 weken ongesteld geworden, toen 3 maanden daarna, toen weer 3 maanden etc. Ik had toen ook datzelfde gevoel (bij mij was het ook wel hoop aangezien we graag een 2e willen en niet weer 3 jaar willen wachten voordat het lukt of de mmm in moeten gaan) en heb toen ook diverse testen gedaan, zelfs onderzoeken in het ziekenhuis. Mijn huisarts zei toen dat het op zich wel een jaar kon duren voordat het weer allemaal een beetje op orde was. En tja... hij heeft gelijk gekregen. Succes!!!!
hallo allemaal,.... ik begon me gister met het uur misselijker te voelen,... gebon me echt in een halve dag zo zwanger te voelen dat ik heb besloten om de volgende ochtend te testen!! (vanmorgen dus) ik moest weten of ik mezelf nou echt zooo voor de gek hield met mijn gedachten enzo,.. ik heb de test gedaan... en ZWANGER!!! pfff... heb heel de ochtend nodig gehad om hetr door te laten dringen!! in mijn hart wist ik het al... maar als het dan zo zwart-wit voor je ligt pfff.... door alle gemengde gedachtes komt er gelukkig een gevoel van vreugde doorheen,... wij gaan ook dit kindje met heel veel liefde grootbrengen en ook dit lieverdje wordt een deel van ons gezin!! ik ben niet zo spiritueel ingesteld maar ik weet zeker.... dit had zo moeten zijn!!! badankt allemaal!!
Wauw! Gefeliciteerd dat zal wel even schrikken zijn geweest! Heel veel plezier met zwanger zijn! Liefs!
wauw, das schrikken wel super dat je er meteen blij mee was!!! Hoe reageerde je man?? Van harte gefeliciteerd hoor en dat je een goede zwangerschap mag hebben!!!
Gefeliciteerd!!!!! Misschien een hele rare gedachte voor jou hoor, maar... Nog even de duivel spelen: Er is nog een hele kleine kans dat het misgaat, heb je er dan ook vrede mee of zou je dan toch heeeeeel misschien opnieuw voor een 3e gaan? In het geval van ja misschien overwegen de operatie van je man uiit te stellen?
ik denk daar precies het zelfde over nou meid alsnog van harte gefeliciteerd! trouwens hoe reageerde je man?