Ik ben erg nieuwsgierig hoe oud jullie 1e kindje was toen je opnieuw zwanger werd? Veel liefs, Selin P.s. het kriebelt al een paar weken
hier kriebeld het ook heel erg. Elyesa is nu 9 maanden en het kriebeld al een tijdje voor een 2de. maar mijn man denkt er anders over hij wil liever wachten tot Elyesa een jaar of 3 is maar dat vind ik een te groot leeftijdsverschil. we moeten het er eens over hebben maar als het aan mij lag zou ik nu al willen proberen
Mijn dochter is nu 14 maanden en wij willen er over 4 maanden weer voor gaan. Dan is ze anderhalf en dat vinden we wel een mooie leeftijd. Ik kan niet wachten tot het februari/maart is. groetjes Lotte
Serjenka is nu 7 maanden en we hebben deze cyclus besloten om voor het tweede wondertje te gaan. Bij mij kriebelde het ook alweer een hele tijd, maar vriend wou toen nog niet. Nu wel.
Vanaf de geboorte van Giul wilde ik niets liever dan zwanger zijn. Vanwege lichamelijke klachten kan ik daar nog niet aantoe komen, maar ik moet zeggen, dat ik nu beter met t verlangen kan omgaan. Elke dag komt dat gevoel wel es omhoog, maar na n paar minuutjes kan ik t weer op n afstandje houden en zo ontzettend genieten van mn kindje. Ik kan jou ook alleen maar aanraden om te genieten van Alea. Het gaat allemaal al zo hard en je wilt er niks van missen. Ben ook echt oprecht elke dag blij dat ik niet nog n hummeltje heb, of 1 opkomst. Heel dubbel dus.
Britt was 3 mnd toen ik weer zwanger werd. Ben nu ondertussen 14 weken zwanger .. kan je vertellen dat het best pittig is
Bedankt voor alle reacties! Het is echt heel verschillend, best grappig Maar kan me best voorstellen dat het enorm lastig is als je kindje nog klein is.
Ik was zwanger van mijn tweede op mijn zoontjes eerste verjaardag. Hij was bijna 20 maandenn toen zijn zusje werd geboren. Hij is stapel op haar en ik denk dat hij ook niet meer weet hoe het leven zonder haar was. Daar is hij nog te jong voor. Het is dus voor ons alledrie net of onze kleine meid er altijd al is geweest.
Precies zoals bij ons.. Lisa was ook 20 maanden toen Tim geboren werd en weet nu ookal niet meer beter.
Tussen de 1e en 2e zit 19 maanden verschil. En straks tussen de 2e en 3e zit 22 maanden verschil. Bij mij kriebelde het ook erg snel weer. Alhoewel ik dit nogsteeds de beste leeftijdsverschil vind, wil ik je ook wel waarschuwen. Realiseer je dat wanneer je kindje nog niet kan lopen dat je veel moet dragen en dat de periode wanneer ze net gaan lopen tot hun tweede de meest moeilijk leeftijd is van een kind. Bij deze leeftijd slapen ze soms 's nachts niet meer door, kunnen erg opstandig zijn, kunnen veel weglopen, etc.... Vanaf 2 worden ze een stuk makkelijker. Vandaar dat we bij de 3e een paar maanden langer hebben gewacht.
Ja daar ben ik het mee eens... Lisa word deze maand pas 2 en het valt echt niet altijd mee, een baby en een peuter!
ik zit er aan te denken als damien 1 jr is dan me spiraal te laten verwijderen.. dus zit er in totaal ong. 22 mnd tussen... lijkt me redelijk is hij 1 jr en 10 mnd...
Ja dat is inderdaad een mooie leeftijd. En dan is het natuurlijk ook nog even afwachten hoe lang het duurt voordat je zwanger bent
1 jaar en 5 was eva toen we er achter kwamen dat we zwanger waren van onze 2e als het kindje op de uitgerekend datum komt schelen ze 2j en 1 maand