hallo ik ben nu 40 weken en 5 dagen zwanger van me 1e kindje ik heb nog geen last van voorweeen gehad of zo maar heb nu al vanaf 1 uur harde buiken die onregelmatig komen en weer gaan zijn dit nu voorweeen? en doen ze altijd pijn? want ik heb niet echt pijn ..wel een vervelend gevoel maar k kan niet zeggen dat t pijn doet....
hoi Renata, ik denk dat je deze harde buiken voorweeën kunt noemen. Die heoven niet per se pijnlijk te zijn.Of het door gaat zetten kan ik niet zeggen, dat is afwachten. Het helpt in elk geval om de baarmoedermond wat vast te doen verweken, dus het is niet voor niets. Ik hoop voor je dat het doorzet! Ik wens je een goede bevalling toe! Mirjam
bedankt ik ben dus gistermiddag de slijmprop verloren en heb weer veel harde buiken gehad naar de verloskamer gebeld en we konden gewoon nog thuis blijven als t pijnlijker werd moesten we bellen nu heb ik vannacht weer ietsje geslapen (niet veel) werdt elke keer wakker van harde buiken t wordt niet erger met de pijn maar t blijft vervelend k hoop zo dat tnu doorzet hoelang kan t nog duren als je de slijmprop bent verloren? of wil dat niet veel zeggen?
Hoi Renata, dat wil helaas niets zeggen over de bevalling, dat kan toch best nog een week duren. Wel een teken dat je baarmoedermond zich al aan het klaarmaken is. En die harde buiken worden op het laatst steeds meer en pijnlijker en zetten uiteindelijk door, maar ook dat kan nog wel even duren. Probeer wel te slapen inderdaad. Neem als je er echt last van hebt voor het slapen gaan een keer 2 paracetamol (van 500mg). Maar ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten. Succes met je bevalling. Groetjes Brigitte