Ik lees hier en bij de topics over symptomen altijd weinig over maagzuur, terwijl dat toch ook wel als zwangerschapssymptoom wordt gezien. Hebben de zwangeren hier daar zo weinig last van, of komt dat pas veel later in de zwangerschap opzetten? Heb geloof ik nog nooit van mijn leven (misschien een enkele keer, 20 jaar geleden) brandend maagzuur gehad, maar nu zit ik er al een paar dagen tegenaan te hikken; is een beetje op de achtergrond aanwezig.
Maagzuur was bij mij hoofdkwaal nummero 1 hier; zeker in de 2e helft van de zwangerschap Ik had mijn kussen al wat hoger gelegd en kreeg Gaviscon Anijsdrank maar dat hielp op den duur niet meer 8)
Ja, zo zal het hier ook wel weer verlopen....... Viel me gewoon ineens op.... Nooit last van en nu ineens wel...
Pff, hou op schei uit. Ik heb er al sinds week 14 ong last van. Nu word t alleen maar erger met bv oliebol eten ofzo. Standaard moet ik s avonds als ik ga liggen een rennie slikken. Soms s nachts ook nog 1. Vanille vla en al die andere dingetjes helpen bij mij niet.
ja ik ook niet dus ik had ook zo iets dat zit wel goed maar nee maar dat is ieder maand weer een verrassing
ik heb er echt heel erg last van. maar niet in het begin maar sinds een week ongeveer. warme melk helpt suikerklontje een rennie. gr chantal.
Ik had het met mijn eerste zwangerschap ook(wat helaas een mk is geworden) ook. Nu heb ik er ook weer last van,maar ik zit nog 8 dagen voor mijn NOD.