Ga morgenochtend voor de 3e keer sinds ik overtijd ben een testje doen. Heb stiekem het gevoel dat het raak kan zijn, vanwege het overtijd zijn en het vaak moeten plassen.... Wil het zo graag! Net als jullie allemaal!
Oh wat spannened...heel veel succes en hopen dat het positief is! Het lijkt een vruchtbare maand te zijn deze maand, dus wie weet hoor jij daar ook bij!
Spannend Marie! Ga morgen kijken wat het is geworden! Hoop voor je dat je een positieve test in handen hebt! Groetjes jelske
Hoi meiden Heb vanochtend getest en weer negatief. Toen ik later (een uur of zo) weer keek, zag ik een zeer licht streepje, dat meer op een voorgedrukt streepje leek dan op een echt streepje. Maar ik ben dus niet zwanger. Nog steeds alleen symptomen van vaak plassen en ik voel m'n buik soms wel, maar verder geen echte klachten. Heb eerlijk gezegd niet het gevoel dat ik nog ongi ga worden. (vannacht gedroomd dat ik 2 streepjes had..!) Maar kan het dat het streepje te zien is als voorgedrukt streepje? Groetjes Marie
Hoi Rhode Mijn cyclus is zo regelmatig als maar zijn kan. Niet alleen toen ik de pil nog slikte, maar ook de afgelopen maanden sinds ik ermee gestopt ben. Iedere keer 28 dagen. Dus wat dat betreft is het een goed teken. Ik vind het alleen lastig om nu te bepalen wanneer ik weer kan gaan testen. Jij een idee?
Hoi hoi, Balen zeg. Over wanneer je weer opnieuw zou kunnen testen weet ik niet zoveel, het HCG hormoon verdubbeld zich elke dag dus als je niet ongesteld wordt zou ik proberen zeker een dag of 3-4 te wachten weer. Succes, Bibu !
Hoi Marie, Zoals je kunt zien is het bij mij altijd verschillend. Zit nu zelfs op dag 40... Heb eergisteren negatief getest en volgens mij wordt ik vandaag of morgen ongesteld. Ik zou t als ik jou was nog ff afwachten. Is het niet zo dat als een eitje bevrucht wordt, maar niet innesteld dat het dan ook wat langer duurd voor je ongesteld wordt? :
Hoi hoi Bibu: ik hoop dat ik tot zondag geduld heb... Rhode: duim voor je dat je ongi uitblijft! je zit op dag 40, ben je nu veel dagen overtijd?
Hoi Marie, Zit de laatste tijd steeds rond de 32 - 34 dagen, dus dacht echt een goede kans te hebben. Maar helaas. test geeft toch echt negatief aan.