Hoe lang duurt het voor dat je de zwangerschapstesten van deze site in huis hebt? Wie heeft hier ervaring mee? Liefs jinky
Normaal gesproken al heeel snel, enkele dagen of wordt zelfs de dag na bestelling al verzonden. Ik had ze nu pas na 3 weken, maar er was iets fout gegaan intern.. Ze zullen met hun hoofd hoog in de kerstsferen hebben gezeten. Ze hebben het wel prima opgelost overigens. Extra set kosteloos meestestuurd en netjes excuses aangeboden. Ik neem aan dat dit een uitzondering was. De vorige keer had ik het binnen 2 dagen (wel via onternet betaald)
ik had ze via zwangerschapstest.nu besteld en had ze na 2 dagen in huis, dat ik eigenlijk dezelfde site als deze link... helaas waren ze allemaal negatief
Ze zijn snel hier. Ik had een tijdje geleden op donderdagochtend besteld en bij bijzonderheden (geloof ik) gezet dat ik zaterdag heel graag wilde testen. Ik werd toen netjes op donderdagmiddag gebeld dat ze onderweg waren en dat ik ze dus vrijdag en op zn laatst zaterdag binnen zou moeten hebben. Ik had betaald via internetbankieren en had ze vrijdagmiddag binnen! (uiteindelijk heb ik niet meer hoeven testen helaas ) Ook als ze op dat moment geen voorraad hebben of wat er zich dan ook voordoet intern, dan informeren ze je daarover. (uitzonderingen daargelaten dan - Laatje? )
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik wil zaterdag gaan testen, als ik dan nog niet ong. ben geworden. Dus voor zaterdag koop ik maar even test uit de winkel. Daarna ga ik ze via deze site bestellen. Maar ik hoop natuurlijk dat dit niet nodig zal zijn Liefs Jinky
Hoi hoi, Als ik ze voor de middag bestel en betaal via de site dan heb ik ze morgenochtend met de post al ! Bibu.