hoi dames heb ff een vraagje, vinden jullie dat kayro een gele kleur heeft in zijn gezicht? foto is niet echt duidelijk,maar krijg van een hoop mensen te horen: wat kijkt hij geel
Vind z'n wangetjes op de foto eerder oranje dan rozig-rood, maar om daar conclusies uit te trekken... Merk je bv ook iets aan zijn oogwit? Denk je mss dat er iets mis is met de lever of zo? Bij twijfel, ga gewoon naar de huisarts / kinderarts. Neem het zekere voor het onzekere en zo zal je je niet langer gek laten maken door opmerkingen (of reacties hier op het forum )
niet naar gekeken,zal morgen eens kijken, zit al paar dagen te twijfelen of ik langs de huisarts zal gaan
Vind op de 1e foto z'n neus en wangen iets geel maar op de 2e foto niet. Je kan voor de zekerheid ff langs de ha gaan toch?
Ik ben het met de andere eens. Je moet gewoon naar de huisarts gaan als je ergens over twijfeld. Meestal als kindjes geel zien vanwege iets aan de lever dan doet het oogwit ook mee. Maar nogmaals niet gek laten maken door een forum en je verstand laten spreken en een huisarts opzoeken als je het niet vertrouwd. succes ermee ps leuke foto's
ben vanmorgen langs de huisarts geweest en de huisarts vond idd ook dat hij een oranje kleur had heb bloed laten prikken,krijg vrijdag de uitslag
Ik vind 'm op de eerste foto ook wat geel/oranje (neus en wangen). Maar de tweede foto is niets zichtbaar, waarschijnlijk door de foto/flits. Goed dat je naar de ha geweest bent, ben benieuwd naar de bloeduitslagen.
@carlo1987 ik krijg morgen de uitslag, moet morgen toch met de oudste naar de huisarts, dus vraag dan gelijk naar de uitslag
onze kleine(maand te vroeg geboren) zag ook geel en is nog heeeeeeel licht zichtbaar. alle onderzoeken gedaan: klein beetje verhoogde uitslag ivm borstvoeding niet schadelijk! hij was op de afdeling toen hij net geboren was zo goed in de gaten gehouden en ze hebben hem toen ook laten gaan na lichttherapie. ze laten hem niet voor niets gaan...nu is het dus zoveel gedaald dat het niet gevaarlijk is de licht verhoogde uitslag is mij verteld. want als het door bv komt is het geen probl;eem!hoop dat de uitsalg bij jullie niets aangeeft, dan ben je tenminste gerust.