ik zou jullie laten weten wat de bloeduitslag van kayro was ze hebben afwijkingen gevonden in zijn bloed, maar de huisarts was er niet,en de assistentemag niks zeggen dus eigenlijk weet ik nog niks,zit me echt zorgen te maken nu
ik zou me ook helemaal gek maken... Vooral nu je weet dat er iets is en je weet niet wat... Wanneer krijg je meer te horen???
morgen belt de huisarts me maar sinds een paar dagen begint hij ook ineens te huilen vanuit het niets, en is dan niet te troosten, geen tandjes,geen honger,geen vieze luier dus ga het daar ook over hebben
thnxs,hoop echt niet dat het wat ernstig is stel dat het wel ernstig is, dan had de huisarts toch wel eerder gebeld toch?
Oww jeetje, ik lees dit nu pas!! Wat vervelend zeg dat er iets mis is! Ik kan me eigenlijk niet herrinneren dat ik hem geel vind kijken. Maar jeetje wat klote dat je weet dat er iets niet goed is, maar je niet weet wat! Veel succes morgen en laat het even weten!! Kom je morgen ook niet zwemmen dan?
tuurlijk kom ik gewoon zwemmen moet je morgen maar eens naar zijn gezichtje kijken huisarts belt me op,dus kan gewoon zwemmen
Jeetje... dat is inderdaad schrikken! En dat je dan ook weer nóg een dag moet wachten... Welke h.a. heb je? Wat de meesten hebben toch vervangende collega's? Al heb ik het liefste dokter P.
Hè wat vervelend. Maar als t echt iets ernstigs zou zijn had de huisarts toch zelf wel gebeld of had de assistente gelijk een afspraak voor je gemaakt voor morgen? Succes morgen en zwemse !
leuk,als je zelf steeds moet bellen, en je komt geen steek verder nu word ik om half 5 gebeld word gek hier
jeetje duurt wel lang nu. Als ze je om half 5 weer willen afschepen zou ik erop staan dat je nu hoort wat er is. Desnoods ga je erheen.
heb me zorgen om niks gemaakt bloeduitslag was wel goed ze hadden verkeerde uitslag voor hun liggen:S maar dan nogde vraag,waar komt datgelige oranje kleur in zijn gezicht vandaan? ben al blij dat er niks ergs is
nah belachelijk zeg! wat zonde van de zorgen, maar aan de andere kant super dat je zorgen ongegrond waren, hè wat schijnt de zon dan ineens een stuk feller he? gelukkig maar.