zwangere dames help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabrintje, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrintje

sabrintje Lid

31 dec 2006
    80
    0
    0
    Amsterdam
    Over een week is mijn NOD.
    Rond mijn eisprong hebben we bijna elke dag geklust en ik had een voorgevoel alsof het wel es raak kon zijn (zit in ronde 5).
    Alleen nu, ik voel gewoon helemaal NIKS, NOPPES, NADA. Heb NEREGNS last van.

Ik begin er eigenlijk al van uit te gaan dat ik gewoon ongesteld ga worden :( omdat ik gewoon nergens last van heb.....

Zijn er mensen die dit ook hadden maar toch zwanger waren?

Ik hoor het graag want ik ben niet zo blij op het moment....

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik had wel kwaaltjes, maar die hoorden bij mijn ongie...ik begon zelfs kwaad op m'n lijf te worden omdat het maar niet doorbrak...toen na drie dagen toch maar is getest...et voila...
    Het is niet te voorspellen. Gewoon niet testen voor je NOD en daarna even een testje wagen! Succes

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hoi sabrintje,
    ff mee bemoeien al ben ik niet zwanger :) (geintje)
    er zijn genoeg meiden hierzo die nergens last van hadden of hebben tijdens de eerste weken
    Ieder lichaam is tenslotte anders, dus is moeilijk te zeggen hoe het zou moeten zijn, de enige zekerheid die je kan krijgen is op je nod een test te wagen, en af wachten, en tja wachten, dat is niemand zn hobby hier op het forum want wachten duurt eenmaal lang.

Ik wens je veel suc6

Liefs Ikke

4. sabrintje

sabrintje Lid

31 dec 2006
    80
    0
    0
    Amsterdam
    Hey lieve meiden.

Wachten is heel moeilijk inderdaad, maar ik begin ookeen beetje onzeker te worden over mezelf, alsof er iets mis met me is (klinkt raar).
    Terwijl paar dagen geleden ik juist heel nuchter was en dacht 'ach ik zie het wel'... Maar hoe dichterbij het komt hoe zenuwachtiger ik wordt...

Kiki jij had kwaaltjes maar was ongi-achtig. Dus daaorvoor ook niet echt iets?

5. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Toen ik zwanger was, en het nog niet wist, was ik er zo van overtuigd dat het die ronde niet raak kón zijn. Voelde helemaal niks geks.. terwijl in de rondes ervoor ik soms echt het idee had van: goh, voel me toch anders dan anders...

Heb ook heel lang gewacht met testen, zo overtuigt was ik ervan, vond het weggegooit geld om zo'n test te gebruiken.. tja hoe gek kan het gaan..

Groetjes Kalush

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Achteraf zijn een paar dingen wel logisch, maar op dat moment had ik er nooit een zwangerschap achter gezocht, is achteraf altijd makkelijker. Meer dan alle maanden ervoor, was ik ervan overtuigd dat ik ongi moest worden.

7. sabrintje

sabrintje Lid

31 dec 2006
    80
    0
    0
    Amsterdam
    Zit niks anders op dan wachten....

Kalush lijkt net alsof ik mijn eigen verhaal lees. Ik heb het nu precies hetzelfde, ik ga er al van uit dat het niet raak is.
    En de afgelopen keren voelde ik wel wat dingen waarvan ik dacht 'volgens mij....'

Ach ja, voel me al wel wat beter!

:)

Deel Deze Pagina