Hallo dames, Ik ben benieuwd naar wat jullie openingsdans was en/of welk liedje(s) jullie aan elkaar doet denken? "The way you make me feel" van Michael Jackson was onze openingsdans. "Human" van The Killers en "Use Somebody" van Kings Of Leon zijn 2 liedjes die ons aan elkaar doen denken en waar we mooie herinneringen aan hebben Liefs
wij hadden als slotdans time of my life van dirty dancing, krijg nog steeds kippevel als ik dat liedje hoor
Openingsdans was 'Die man zijn' van Acda & de Munnik Andere nummers tijdens het trouwen en dus altijd een bijzonder tintje: - 'Come with me' van Phil Collins (binnenkomen trouwzaal) - 'Everything' van Michael Bublé (tekenen van de akte) - 'Accidentally in love' van de Counting Crows (verlaten trouwzaal door openslaande deuren naar buiten met het ontzettende mooie weer, fit nummer versterkte de feestvreugde enorm!) - 'You'll never walk alone' (originele versie, weet even de artiest niet meer...), afsluiter van het feest, familie en vrienden in een grote kring om ons heen, heel bijzonder momentje... En ééntje van een andere orde: 'dance into the light' van Phil Collins. Dit werd gedraaid op de crematie van mijn schoonvader toen we met 'kinderen en aanhang' de kist naar binnenreden. Ookal kenden mijn man en ik elkaar nog niet lang, dit nummer versterkt wel een soort 'saamhorigheidsgevoel' omdat we dat samen hebben meegemaakt.
De liedjes die voor ons het meest betekenen zijn: opening: Circle of Life slot ceremonie + openingsdans: All around te world (van een disneyparade ) Wat voor mij ook veel betekend is het nummer : They live in me - ook uit de Lion King. Die hebben we bij onze bruiloft ook nog gedraaid, als herinnering aan de mensen die er niet bij konden zijn... Een soortgelijk gevoel heb ik bij het Lion King nummer 'Arm Land' ... van de week nog zo gejankt om het dikgedrukte stukje (dat heb je weleens haha) Arm land. waar in wij wonen. de hemel grijs. de aarde koud. de bedding droog. de grond gebroken nu moet ik gaan ik moet nu gaan maar jullie stem zal mij leiden als een ster in het zwart zo leeft in mij de herrinering dit is het land van mijn hart diep in mij neem ik jullie mee denk aan mij waar ik heen ga *Andere stemmen* En deze stem zal je leiden als een ster in het zwart zo leeft in jou de herinering dit is het land van je hart en deze stem zal mij leiden als een ster in het zwart zo leeft in mij de herinnering arm land van mijn hart bijna heel het nummer dus haha.. ik kom terug ohh ik kom terug ik kom terug
M'n man is een disney gek en heeft me wel aangestoken ja. Ik vind vooral de sfeer overal in Disney en de vriendelijkheid héérlijk... Ik kan nu al zó uitkijken naar ons bezoekje in november dit jaar, met onze 2 meiden dan. Maar onze bruiloft had dus wel een disney tintje, door de muziek, klein beetje de aankleding, de uitnodigingen etc. Erg leuk om te doen op die manier.
Moet super geweest zijn wat Disney getint! Ikzelf ga enorm graag naar Disney, normaal gezien ga ik 1x per jaar en ben er ook 1x geweest om oud op nieuw te vieren, dat was gewoon prachtig, voor herhaling vatbaar! En idd, in dat wonderbaarlijk mooie land is alles met de glimlach en zo leuk!
Als nummer voor de openingsdans hadden wij 'Zelfs je naam is mooi' van Henk Westbroek. Hier dansten we vroeger ook altijd op op dansles. Het grappige is, dat hij bij de originele eerste versie aan het einde 'Julia'zingt. Zo heet onze dochter!
Openingsdans: Nobody's wife van Anouk. Vonden we wel lekker bij ons passen, niet te traditioneel en toen we net samen waren konden we uren samen naar Anouk luisteren.
bij ons werd het nummer van simply red - you make me feel brand new gedraait toen ik werd weggegeven door mijn vader en toen wij de trouwzaal uitliepen als man en vrouw werd het nummer van marvin gaye en tammi terrel- ain't no mountain high enough gedraait.
Wij hadden ook ain't no mountain high enough, maar dan bij binnenkomst in het stadhuis. Openingsdans was the Rembrandts met I'll be there for you en de slotdans was we go together van grease.
Onze openingsdans was op i'll be there for you van Bon Jovi eigenlijk nav de film a lot like love En een ander speciaal liedje is a thousand miles van vanessa carlton!
de openingsdans hadden we op Van Morisson met "Have I told you lately". Hier hebbejn we hele mooie herinneringen aan. Verder muziek van Simply Red, John Denver, Ill Divo en The lighthouse Family in de kerk en het stadhuis.
Wij hadden als openingsdans (666) The number of the beast, van Iron Meiden. We zijn dan ook op 6-6-6 getrouwd en houden van metal... Andere nummers tijdens onze trouwdag: Vote for Love - Tiamat (binnenkomst stadhuis) Everything - Anouk (tekenen) I was made for loving you - Kiss (verlaten stadhuis) Oja, als slotnummer op het feest hadden we dat liedje uit Telekids: Nog 10, 10 minuten voordat ik stop... en verder. Geen idee hoe het heet, manlief had het geregeld!