Hallo, Mijn zoontje is nu bijna 4maand. Hij krijgt nu nog maar 4 flessen. Want hij wil de laatste fles nooit meer hebben. Zijn schema: 7:00 fles 210 water plus 7 schepjes nutramigen plus 4 schepjes nutriton. 11:00 15:00 19:00 Maar hij geeft nu vaak wat terug na zijn flessen. Zal het te veel per keer zijn? 5 flessen wil hij namelijk niet. Hoe kan ik dit het beste doen zonder dat hij veel terug geeft??
Hallo, De hoeveelheid voeding die je kindje nu krijgt is prima. Het is niet erg dat dit 4 flessen zijn ipv 5. Je kunt op het volgende letten: - Neem de tijd voor het voeden. Een goed drinktempo is 15-20 minuten. Als je kindje sneller drinkt kun je een kleinere speen nemen. - Neem af en toe een pauze om je kindje te laten boeren. - Zorg voor een goede drinkhouding. Houd je baby tijdens en na het voeden wat recht op Groetjes Sanne
Ik heb nu de flessen terug gebracht naar: 180cc water,6schepjes nutramigen en 4 schepjes nutriton. Spugen doet hij nu niet meer. Maar sinds ik U geschreven heb, wil hij 3 van de 4 flessen niet leeg drinken. Hij laat dan zo'n 100cc staan. Hij huilt niet, maar duwt zijn tong tegen de fles. En als we wel aandringen gaat hij wel huilen. Had de CB al gebeld dat hij sowieso 500cc moet drinken op een dag voor zijn vocht. Maar toch vraag ik mij af wat dit kan zijn. Want voor dat ik met de nutramigen voeding begon(advies Kinderarts), had hij precies dezelfde symtomen. Dus ik vraag me af wat dit kan zijn?? (29juli moet ik pas weer naar de Kinderarts) vandaar dat ik het hier vraag
Hallo! Vervelend dat je zoontje nu wat slechter drinkt. Dit speelt nu nog steeds, dat is dus 3 dagen? Hij krijgt nu dus ongeveer 700 ml op een dag, klopt dat? Dit is nog wel prima, dus als dit een korte tijd zo is dan is het niet erg. Het is lastig te zeggen waar dit aan ligt. Is je zoontje misschien verkouden? En wat voor symptomen had hij waardoor jullie zijn overgestapt op nutramigen? En wat heeft hij nu voor klachten, alleen slecht drinken of nog meer? Groetjes Linda