Hallo dames, Mijn man en ik hebben een enorme kinderwens en hebben dan ook besloten om te stoppen met de pil. Alleen ik ben nu halverwege mn pil strip. Kan ik dan beter nu stoppen met de pil of eerst mn strip afmaken. Kunnen jullie mij hierbij misschien helpen Groetjes, Sarah88
Ik ben gewoon int midden gestopt en kreeg een 2 dagen daarna de 'onttrekkingsbloeding'. Precies 29 dagen daarna werd ik voor het eerst ongesteld. Daarna niet meer Na 2 maanden was ik dus zwanger! Succes!!
Hoi Sarah, waarschijnlijk is het beter om na een hele strip te stoppen. maar stiekem ben ik al ergens halverwege de strip gestopt hou er rekening mee dat je eerst moet ontpillen. waarschijnlijk krijg je dan een hoop klachten die lijken op een zwangerschap. je cyclus moet ook eerst weer op gang komen. bij mij heeft de eerste echte menstruatie 106 dagen op zich laten wachten. nu de 2e ronde ben ik alweer 43 dagen opweg... ik wil je niet ontmoedigen maar hou er wel rekening mee dat het niet allemaal direct zo gaat als het moet. maar wie weet is het bij jou wel zo raak hoor, dat kan ook! en voor vragen kan je altijd hier terecht! heel veel succes met zwanger worden!
Bedankt dames... Ik weet nog niet wat ik ga doen Zal k nu stoppen of wachten tot mn strip op is aahahahaa
Ik had ook begrepen dat het niet uitmaakt of je halverwege stopt, dus als je zo graag wilt zou ik nu gewoon stoppen.
ik ben 9 april gestopt met de pil ( ook halverwege mijn strip) kreeg een paar dagen daarna mijn ontrekkingsbloeding en precies 25 dagen daarna mijn eerste ongi! heb wel erg last gehad van het ontpillen, steken in mijn onderbuik en een opgeblazen gevoel. nu zit ik in de tweede ronde en kom erachter dat ik nu weer dezelfde klachten heb. Heb nu deze week mijn eisprong dus dat verklaard de klachten..... ik zou zeggen gewoon stoppen kan best groetjes
ik zou gewoon lekker nu stoppen... ik heb het wel afgemaakt want ik stopte gewoon met weer beginnen met een nieuwe strip.. maar zoals onder in mijn banner te zien is, is mijn cyclus ook van slag... zit nu in ronde 4 en ga vrijdag testen,...
Bedankt dames...!!! Ik ben inderdaad ook gestopt met de pil. En nu is gewoon ff afwachten Jullie allemaal veel succes met jullie babywens. En als ik zwanger ben laat ik het zeker weten.
Ik was een weekendje weg toen ik mijn strip vergeten was mee te nemen, toen ik terug kwam hebben we besloten ervoor te gaan, dus ik heb ook niet de strip afgemaakt, en volgens mij maakt dat ook niet uit.