ik had even geleden al geschreven dat ik steeds buikpijn had linksonder in mijn buik en dat ik daarvoor een echo ga krijgen op 31 mei. die buikpijn die ik had is redelijk gezakt, maar ik heb nog steeds een zeer beurs gevoel onderin mijn buik. vooral druk zetten is vervelend. dit herken ik van menstruaties tijdens pilgebruik, wanneer ik veel krampen had. ook dan deed druk zetten pijn. maar ik ben nu niet ongesteld... als ik op mijn zij lig (links), dan voelt het alsof er lucht zit, een soort balletje precies op de plek waar ik eerder dus zo'n buikpijn had. soms borrelt het daar ook. mijn 1e cyclus heeft 106 dagen geduurd. nu ben ik alweer 44 dagen op weg in de 2e cyclus. naast de buikpijn (die nu dus inmiddels ruim 3 weken duurt) heb ik veel last van: - hoofdpijn - geen energie (lees: nergens zin in hebben), - best moe - vervelend gevoel in mijn buik tijdens sex - geen zin in sex - vanmiddag ineens rugpijn ter hoogte van mijn zij, beide kanten - inmiddels ook 3 week slijmerige witte afscheiding, soms ook helder - baarmoedermond zit hoog ik kan niet zeggen dat mijn temperatuur echt gestegen is. ff vindt geen ei. pfff, onzekerheid alom. morgen toch maar weer een test doen. ik ben helemaal de weg kwijt in mijn eigen lijf.
denk dat je je eisprong hebt of het zit eraan te komen. Vandaag toevallig een echo gehad met precies dezelde klachten als die van jou! bleek mijn eisprong te zijn.. aan de klus dus
ik weet het niet, mijn baarmoedermond staat niet open. en dan loop ik al ruim 3 week met deze klachten. morgen wil ik een test doen.
Ik had zelf ook erg veel moeite met mijn cyclus en ben daarmee toen naar de h.a gegaan. Die heeft me toen een kuurtje gegeven(kan helaas even niet meer op de naam komen ervan) maar het is een chemische manier van je baarmoeder schoonmaken. Dit heeft voor mij wonderen gedaan. Vanaf 3 á 4 maanden erna heb ik elke maand een vruchtbare maand, nog niet helemaal perfect maar zit nu tussen de 29/38 dagen per cyclus ipv 1á 2x per jaar. Mischien dat dit jou ook kan helpen ? ? ? ? Ik duim voor je meid, groetjes
wat fijn voor je shanty! ik weet niet wat ze gaan doen. 31 mei kan ik heen voor een echo, en dan hoop ik dat ze wat vinden. gisteren heb ik heel erg buikpijn gehad, waarschijnlijk toch een eisprong. het voelde alsof ik ongesteld ging worden, maar niks hoor. wel heel veel helder rekbaar slijm en een zachte baarmoedermond. niet echt open of zo. als de komende dagen mijn temperatuur stijgt weten we het. maar het zal toch niet zo zijn dat je lijf meer als 3,5 week nodig heeft om zich voor te bereiden op een eisprong... we wachten het af. mijn zwangerschapstest was gister iig negatief.